بانکبانک و بیمه

حمایت بانک آینده از شرکت‌های دانش‌بنیان؛ گامی در راستای «جهش تولید» و اشتغال

بانک آینده در راستای اولویت‌های خود، مبنی بر حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان، افزایش تولید و اشتغال، برنامه‌های هدف‌مندی را در جهت تأمین مالی شرکت‌های خرد و متوسط، در دست اقدام دارد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دستاورد حاصل از این رویکرد، پرداخت ۸۸ (هشتاد و هشت) فقره تسهیلات با رقمی بالغ بر ٧٠٠٠میلیارد ریال طی سال ۱۳۹۸ به شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است. این بانک، هم‌چنین در طول همین مدت، بیش از ۴۰ (چهل) فقره ضمانت‌نامه با ارزشی بیش از یک هزار میلیارد ریال، با شرایطی مناسب برای شرکت‌های مذکور، صادر نموده است. بر اساس این مستندات، بانک آینده موفق شد به‌عنوان شریک استراتژیک صندوق شکوفایی و نوآوری، رتبه نخست همکاری با این صندوق طی سال ۱۳۹۸ را به خود اختصاص دهد.
بانک آینده همچنین در سال ۱۳۹۹، مرحله سوم پرداخت تسهیلات با هدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا را آغاز کرده است. پرداخت تسهیلات مرحله سوم با نرخ ۹درصد و بازپرداخت ۱۸ماهه و برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است. یادآور می شود؛ از آغاز این تعامل تاکنون ۱۴۳ شرکت دانش‌بنیان از تسهیلات حمایتی بانک آینده، بهره‌مند شده‌اند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا