بورسبورس اوراق

انتقاد از روزه سکوت رئیس جمهور و وزیر اقتصاد در قبال روزهای بد بورس

مجری برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ با اشاره به اظهارات قبلی رییس جمهور درباره منتقدان صعود بورس گفت: چرا اکنون وی و وزیر اقتصاد هیچ اظهار نظری نمی کنند. آیا در زمان دعوت مردم، فکر این روزها را می کردید؟

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد دلاوری مجری برنامه تهران ۲۰ شبکه پنج سیما با اشاره به اظهارات چندی پیش رییس جمهور مبنی بر اینکه مخالفان بورس در گوش پنبه بگذارند، گفت: بورس در حال صعود و منتقدان معتقد بودند این روند غیرطبیعی است. حتی به یکی از مسئولان زنگ زده و گفتم، به نظر می رسد این روند با اطلاعات کمی که داریم ، منطقی نباشد.

وی افزود: این مقام مسئول توضیحاتی ارائه کرد که چندان مورد قبول منتقدان نبود و از عاقبت می ترسیدند. متاسفانه این اتفاق افتاد. نمی دانم چرا رییس جمهور اکنون هیچ اظهار نظری در این خصوص نمی کند. وزیر اقتصاد و دیگر مسئولان اقتصادی هم اظهارنظر خاصی نکرده اند که اشکالی بزرگ است.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در اینستاگرام پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

دلاوری ادامه داد: مسئولان باید درخصوص اینکه چه اتفاقی در حال روی دادن است، توضیح بدهند. آیا آن روزی که همه مردم به سرمایه گذاری در بورس با این رشد عجیب دعوت شدند و برخی متاسفانه زندگی و دارایی را فروخته و اقدام به سرمایه گذاری در بازار سرمایه کردند، فکر این روزها را می کردید. البته هشدار داده می شد که زندگی و دارایی را برای سرمایه گذاری نفروشید اما این سود چرب هر فردی را تشویق ورود به بازار می کرد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا