بانک و بیمهبیمه

بیمه آسیا ۴.۵ میلیارد ریال خسارت بیمه باربری را پرداخت کرد

بیمه آسیا خسارت  ۴.۵ میلیارد ریال بیمه باربری حادثه محور ماهشهر به اهواز را پرداخت کرد و مورد تقدیر مسئولین بندر امام(ره)قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه آسیا، خسارت ۴.۵ میلیارد ریالی محموله مواد اولیه پلی اتیلن از بندر امام(ره) به مقصد استان یزد که در محور ماهشهر به اهواز دچار حادثه شده و بر اثر آتش سوزی به صورت کامل از بین رفته بود، در مدت کوتاهی کارشناسی، محاسبه و پرداخت شد.
بنابراین گزارش، چک خسارت در کمتر از دو هفته بعد از حادثه در مراسمی با حضور  حجت اله خسروی بخشدار و محمد عبیاوی شهردار بندر امام (ره) ،سرپرستی منطقه هشت و مدیریت  بیمه آسیا در استان خوزستان ، روسای شرکت حمل و نقل و انجمن حمل و نقل  و تنی چند از مسئولان و شعبه بیمه آسیا در این بندر به بیمه گذار تحویل شد.
بیمه آسیا  4.5  میلیارد ریال خسارت بیمه باربری را پرداخت کرد
در این مراسم، بخشدار بندر امام (ره) با ارزیابی مثبت از عملکرد بیمه آسیا در جبران خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل فی ما بین ارائه خدمات بیمه آسیا در این منطقه گسترش پیدا کند.
سرپرست منطقه هشت بیمه آسیا با اشاره به شاخص های دقت و سرعت در ارزیابی های خسارت ها، اولویت بیمه آسیا را ارائه خدمات شایسته در حوزه صدور و پرداخت خسارت در تمامی رشته های بیمه ای برشمرد.
گفتنی است، شهردار ، روسای انجمن حمل و نقل بندر امام (ره) با ابراز رضایت از خدمات چندین ساله بیمه آسیا از شعبه بندر امام و استان تقدیر کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا