بانکبانک و بیمه

خرید اعتباری از فروشگاه‌های ایران‌مال با طرح «آینده‌داران۱»

بانک آینده، با هدف ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر و امکان خریدی آسان و متنوع برای مشتریان، طرح جدید خرید اعتباری خود با عنوان طرح «آینده‌داران۱» را معرفی‌ می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، تمام‌ مشتریان بانک آینده که دارای انواع سپرده‎های سرمایه‎گذاری از جمله: سپرده‌های قرض‌الحسنه (جاری و پس‌انداز)، سپرده‌های بلندمدت شتاب، آینده‌ساز و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق گسترش فردای ایرانیان باشند، می‌توانند تا ۲۲ آذر امسال، با ثبت‌نام در سامانه پیشخوان مجازی، abpuls.ir یا با مراجعه به شعب بانک آینده، بر اساس موجودی حساب انتخابی، اعتباری بین ده میلیون ریال تا سقف یک‌صدمیلیون ریال، دریافت کرده، با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های طرف قرارداد مرکز خرید بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) و هایپراستار آن از مزایای این طرح، بهره‌مند شوند؛ فهرست کامل فروشگاه‌ها را می‌توانید روی ba24.ir ببینید.
اعتبار و مهلت استفاده از اعتبار‌ «آینده‌داران۱» تا پایان آذر امسال (۳۰/۰۹/۱۳۹۹) است؛ مشتریان محترم فرصت دارند تا ۲۲ آذر برای دریافت این کارت و بهره‌مندی از مزایای آن، اقدام نمایند.
بازپرداخت اعتبار درنظر‌گرفته‌شده در طرح «آینده‌داران۱» نیز تا زمان سررسید آن یعنی ۳۰ آذر به‌صورت رایگان و بدون دریافت سود خواهد بود؛ در صورت عدم‌تسویه اعتبار کارت در بازه‌زمانی اجرای طرح، میزان مصرف‌شده اعتبار کارت‌ها در روز ۰۱/۱۰/۱۳۹۹، محاسبه خواهد شد؛ بدین‌ترتیب که ۲۰درصد از کل اعتبار مصرف‌شده، به‌صورت رایگان و بدون سود از اصل اعتبار، بازگردانده خواهد شد و مبلغ باقی‌مانده در ۴ قسط تا تسویه کامل کارت از سوی مشتری پرداخت خواهد شد.
برای اطلاعات بیش‌تر به یکی از شعب بانک آینده مراجعه یا با مرکز ارتباط این بانک به‌شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰ – ۰۲۱، در تمام شبانه‌روز، تماس بگیرید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا