بانکبانک و بیمه

ابراز رضایت برندگان یکصدمیلیون ریالی جشنواره همراه بانک از خدمات بانک پارسیان/ محبوبیت و کارایی همراه بانک پارسیان

طی مراسمی با حضور مدیران روابط عمومی و سیستم های نرم افزاری و اطلاعاتی بانک پارسیان، دو برنده یکصدمیلیون ریالی جشنواره همراه بانک پارسیان، جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، الهه نوری مقدم، یکی از برندگان یکصد میلیون ریالی جشنواره بانک پارسیان در گفت و گویی با تاکید بر اینکه از سال ۸۷ تاکنون تمام امور بانکی خود را از طریق بانک پارسیان انجام می دهد، اظهار داشت : «خدمات موبایل بانک» بیشترین محبوبیت و کارآیی را برای من از بین تمام خدمات الکترونیکی بانک پارسیان دارد.
وی ضمن ابراز رضایت از خدمات بانک پارسیان گفت: سال هاست همه امور بانکی خود مانند؛ انتقال وجه، خرید شارژ، دریافت حقوق و … را از طریق همین بانک انجام می دهم.
پری محرابی، برنده دیگر جشنواره همراه بانک پارسیان» با اشاره به اینکه حدود ۱۵ سال است که از خدمات بانک پارسیان استفاده می کند، گفت : به دلیل آشنایی با خدمات مطلوب این بانک، خیلی پیش از این، همراه با همسر خود به صورت مستمر از خدمات این بانک، استفاده می کردم.
این مشتری بانک پارسیان ضمن ابراز خرسندی از برنده شدنش در این جشنواره و با ابراز رضایت از تمامی خدمات بانک پارسیان، در ارزیابی خدمات الکترونیک بانک پارسیان گفت : اینکه با اثر انگشت می توانم خیلی از کارهای بانکی خود را انجام دهم، برایم جذابیت مطلوبی دارد.
گفتنی است؛ همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، آخرین مرحله قرعه کشی جشنواره “همراه بانک پارسیان” روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار و دو برنده جایزه ویژه یکصد میلیون ریالی مشخص شدند.
در جشنواره “همراه بانک پارسیان” که از ۱۱ مرداد آغاز و تا ۳۰ مهرماه ادامه داشت ، تمامی دارندگان کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که نرم افزار” همراه بانک پارسیان من ” را در تلفن همراه خود نصب و فعال کرده و تراکنش های کارت به کارت،خریدشارژ و پرداخت قبوض و … انجام دادند، در قرعه کشی شرکت داده شدند.
گفتنی است؛ پیش از این نیز ۵ مرحله قرعه کشی جشنواره بزرگ “همراه بانک پارسیان من” برگزار و ۸۰ برنده جایزه‌ ۱۰میلیون ریالی از طریق صفحه رسمی بانک در اینستاگرام معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا