بورسبورس اوراق

اصلاح ۷ هزار واحدی شاخص بورس در دومین روز آذرماه

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۷هزار واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۵۸هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ۱۷میلیارد و ۵۹۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۹۵۱میلیارد تومان در یک میلیون و ۵۶۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۷هزار و ۶۸۸واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۵۸هزار و ۸۴۷واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و پالایش نفت اصفهان با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۳۷۶میلیون ورقه به‌ارزش ۶ هزار و ۵۵۰میلیارد تومان در ۵۹۵هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۶۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۴۷۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی دامداری تلیسه نمونه، سنگ آهن گهر زمین و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه‌گذاری صبا تامین و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا