بانک و بیمهبیمه

بیمه ایران پشتوانه صنعت بیمه است

رییس کل بیمه مرکزی در آیین معارفه و تکریم مدیرعامل بیمه ایران:

عصر امروز مراسم معارفه سید مجید بختیاری و تکریم محمد رضایی مدیرعامل پیشین و جدید بیمه ایران با حضور رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر سلیمانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات محمد رضایی مدیرعامل پیشین بیمه ایران در خصوص حل مشکلات زیان انباشته این شرکت و همکاری برای رفتن به سمت دیجیتالی شدن بیمه نامه گفت: بیمه ایران پیشانی صنعت بیمه بوده و موفقیت آن نقش موثری در جایگاه صنعت بیمه کشور دارد.
دکتر سلیمانی، افزود: بیمه ایران در پانزده ماه گذشته اقدامات خوبی در خصوص حل مشکلات ذخایر مالی و ساختار مالی انجام داده است که بیانگر تلاش های مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت است.
وی با اشاره به بیش از ۳۰ تقاضا برای تاسیس شرکت بیمه گفت: صنعت بیمه در آینده از رشد خوبی برخوردار خواهد بود و اقبال سرمایه‌گذاران و بیمه‌گذاران به این حوزه بیشتر خواهد شد.
رییس کل بیمه مرکزی در ادامه گفت: هنوز ظرفیت های بالقوه زیادی در صنعت بیمه مغفول مانده که پرداختن به آنها در تغییر جایگاه بیمه در کشور بسیار موثر خواهد بود و فضای رقابتی بیشتری را برای شرکت های بیمه ایجاد می کند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به بانک سرمایه انسانی زبده موجود در بیمه ایران و همسو بودن آن با اهداف دولت، انتظار ما از این شرکت به مراتب بیشتر از سایر شرکت های بیمه است و امیدواریم با مدیریت جدید بتواند گام های موثری در گسترش صنعت بیمه و سوق به سمت دیجیتالی نمودن بیمه ها بردارد.
شایان ذکر است، در این مراسم از زحمات محمد رضایی مدیرعامل پیشین بیمه ایران تقدیر شد و برای مجید بختیاری به عنوان سکاندار جدید این شرکت آرزوی موفقیت شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا