كشاورزی و دامپروری

۳۰۰ هزار تن روغن برای توزیع مصارف خانوار و صنعت اختصاص یافت

کارگروه تنظیم بازار مصوب کرد ۳۰۰ هزار تن روغن خوراکی برای مصارف خانوار و صنف و صنعت اختصاص یابد همچنین با توجه به نگرانی در حمل و ترخیص به موقع روغن خام از بنادر و گمرکات کشور مقرر شد با هماهنگی وزارت راه این محوله های به سرعت ترخیص شوند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی کارگروه تنظیم بازار مصوب کرد ۳۰۰ هزار تن روغن خوراکی برای مصارف خانوار و صنف و صنعت اختصاص یابد همچنین  با توجه به نگرانی در حمل و ترخیص به موقع روغن خام از بنادر و گمرکات کشور مقرر شد با هماهنگی وزارت راه این محوله های به سرعت ترخیص شوند.

بنابراین گزارش در این مصوبه کارگروه تنظیم بازار آمده است: «گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران از برنامه ریزی به عمل آمده در خصوص واردات و ترخیص روغن خام و تخصیص آن به کارخانجات تولیدی مطرح و مقرر گردید مطابق با تصمیمات بند ۱۲ یکصد و بیست و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ابلاغیه نامه شماره ۶۰/۲۵۲۴۲۵ مورخ ۹۹/۱۰/۲۰ مبنی بر تخصیص ۳۰۰ هزار تن روغن نسبت به تامین نیاز استان ها در قالب خانوار صنعت و صنف اقدام گردد.

همچنین بخوانید

تبصره: با توجه به نگرانی در حمل و ترخیص به موقع روغن خام از بنادر و گمرکات کشور مقرر گردید با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام لازم در تسریع در ترخیص و هم روغن خام شرکت بازرگانی دولتی ایران و بخش خصوصی به عمل آید.»

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

 انتهای پیام/

 

 

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا