بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۰۹

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شفادارو، سامان گستر اصفهان و داروسازی اکسیر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، هتل پارسیان کوثر اصفهان و شیر پاستوریزه پگاه فارس فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۱هزار و ۷۰۱واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۴هزار و ۱۳۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲ میلیارد و ۹۶۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۳هزار و ۵۶۹میلیارد تومان در ۳۳۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شفادارو، سامان گستر اصفهان و داروسازی اکسیر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و کابل البرز بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۸۸۲میلیون ورقه به‌ارزش ۵ هزار و ۶۹۷میلیارد تومان در ۱۶۴هزار نوبت، آیفکس ۱۳۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۸۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، هتل پارسیان کوثر اصفهان و شیر پاستوریزه پگاه فارس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، اعتباری ملل و سرمایه‌گذاری صبا تامین بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا