بانکبانک و بیمه

ارائه خدمات مالی و اعتباری بانک سامان به خرده‌فروشی‌ها

هم‌زمان با توسعه فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌های زنجیره‌ای در کشور، بانک سامان خدمات مالی و اعتباری ویژه‌ای را در اختیار این اصناف قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با آگاهی از وجود ظرفیت‌های بالقوه این صنعت و همچنین نظر به گذار بازار خرده‌فروشی و پخش ایران از سیستم سنتی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیف محور، نسبت به ارائه خدمات مالی و اعتباری ویژه به این صنف اقدام کرده است.
بر این اساس، جمع‌آوری وجوه به‌صورت مراجعه حضوری و یا با استفاده از دستگاه‌های خود دریافت و همچنین نصب دستگاه‌های خودپرداز بخشی از خدمات ویژه بانک سامان به فعالان این حوزه است. همچنین در حال حاضر این بانک ضمن تجربه ارائه خدمت به این بخش توانسته نیازهای شرکت‌های بزرگ در این حوزه، ازجمله پرداخت آنلاین از طریق سامانه وب‌سرویس به تأمین‌کنندگان و سایر هزینه‌ها از قبیل اجاره‌بها، قبوض خدماتی و … را شناسایی و برآورده کند. ارائه تمامی خدمات پرداخت الکترونیک شامل نصب انواع دستگاه کارت‌خوان، صندوق‌های فروشگاهی، ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت همراه، معرفی شبکه تخفیف و فروشگاه‌های پذیرنده سپ کارت از دیگر نیازهای اساسی فعالان این بخش است که بانک سامان از طریق شرکت پرداخت الکترونیک خود نیازهای این حوزه را برآورده کرده است.
بر این اساس، بانک سامان خدمات خود را برای فعالان این صنعت در قالب تأمین مالی، اعتباری، ارزی و خدمات پایه بانکی و سایر خدمات نوین بانکی سازمان‌دهی کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابل‌ارائه به فعالان صنف خرده‌فروشی و پخش می‌توانند به صفحه اختصاصی این صنعت در سایت بانک سامان مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۲۳۰۹۵۶۳۸ تماس بگیرند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا