بین الملل

جهش بزرگ بیت‌کوین به دنبال تحلیل سیتی‌گروپ

پس از این که بانک سیتی گروپ اعلام کرد که بیت‌کوین می‌تواند روزی به ارز مورد ترجیح تاجران در تجارت بین‌المللی تبدیل شود، قیمت آن با یک جهش بزرگ به بالای ۴۸ هزار دلار رسید.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، پس از اینکه بانک سیتی گروپ اعلام کرد که بیت‌کوین می‌تواند روزی به ارز مورد ترجیح تاجران در تجارت بین‌المللی تبدیل شود، قیمت آن با یک جهش بزرگ به بالای ۴۸ هزار دلار رسید.

قیمت بیت‌کوین با جهشی ۹ درصدی به ۴۸:۱۹۳ دلار رسید.

طبق اعلام سیتی‌گروپ سرمایه‌گذاری‌های سازمان‌های بین‌المللی در ارزهای مجازی باعث رشد اخیر قیمت بیت‌کوین شده است و با توجه به مقبولیت بیت‌کوین از سوی شرکت‌ها بزرگی مانند تسلا و مسترکارت، بیت‌کوین در آغاز روند تحول عظیم به ارز اصلی جهان قرار دارد.

ورود سازمان‌های بین‌المللی به بازار ارزهای مجازی اعتماد به ارزهای دیجیتال را تقویت کرده است، اما همچنان مسائلی وجود دارد که می‌تواند به کارگیری گسترده این ارزها را محدود کند.

سیتی‌گروپ اعلام کرد: در صورتی که تاجران و افراد دیگر بتوانند از طریق کیف پول دیجیتال خود به ارز دیجیتالی تخصیص داده شده از سوی بانک‌های مرکزی دسترسی داشته باشند، آنگاه بیت‌کوین می‌تواند به علت پتانسیل بالای خود برای پرداخت‌های سریع، قابلیت ردیابی، و دسترسی جهانی به ارز منتخب برای تجارت بین‌الملل تبدیل شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا