اقتصاد کلان

افتتاح بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکن محرومین در سفر نوبخت به سیستان و بلوچستان

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفرهای استانی خود، فردا دوشنبه ١۶ فروردین در سفری یک روزه به استان سیستان و بلوچستان بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکن محرومین را افتتاح خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی افتتاح همزمان ١٠٠٠ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۴٧٠٠ واحد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دو روستای زابل از برنامه های این سفر است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در این سفر یک روزه از راه آهن زاهدان-خاش و خط راه آهن خاش- ایرانشهر به صورت هوایی بازدید خواهدکرد.

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا گفت: با پیگیری های انجام شده و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور کلنگ ساخت و عملیات اجرایی باند دوم محور مواصلاتی خاش به زاهدان به زمین زده خواهد شد و این اتفاق در واپسین ماههای دولت اقدامی ماندگار و گامی استوار در تحقق مطالبه دیرینه مردم خاش است. 

وی اظهار کرد: دو بانده کردن محور ترانزیتی خاش به زاهدان و خاش به سراوان و ایرانشهر از مطالبات به حق مردم خاش و شهرهای استان و هم وطنان ارزشمند ایرانی است که سالانه شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی و وارد شدن خسارت های فراوان جانی و مالی در این محورها هستند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا