بورسبورس اوراق

مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی یکم هامرز صادر شد

سازمان بورس و اوراق بهادار، با اعطای مجوز فعالیت به صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی یکم هامرز موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، نوحی، رئیس اداره امور صندوق های سرمایه گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان مطلب فوق افزود: صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی یکم هامرز با موفقیت در پذیره نویسی اولیه و ثبت نزد مرجع ثبت شرکتها، مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس دریافت کرد.

وی افزود: موضوع فعالیت این صندوق اختصاصی بازارگردانی، طبق امیدنامه،  سرمایه گذاری در اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس تهران و فرابورس ایران، اوراق با درآمد ثابت، سپرده ها و گواهی های سپرده بانکی در راستای انجام فعالیت بازارگردانی است. کلیه دارایی ها، بدهی ها و هزینه های مربوط به هر یک از عملیات بازارگردانی شرکت های مورد نظر به صورت جداگانه نگهداری و گزارش می شود. خصوصیات دارایی های موضوع سرمایه گذاری و حد نصاب سرمایه گذاری مربوطه در امیدنام هذکر شده است

نوحی ادامه داد: تعداد واحدهای سرمایه گذاری این صندوق حداقل ۵۰ هزار و حداکثر ۵۰۰ هزار واحد سرمایه گذاری به ارزش اسمی هر واحد ۱ میلیون ریال خواهد بود .

رئیس اداره امور صندوق های سرمایه گذاری سازمان بورس گفت: به این ترتیب مدیر و موسس صندوق شرکت سبدگردان هامرز خواهد بود، متولی موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزموده کاران و حسابرس آن موسسه حسابرسی و خدمات مدیرین رهیافت و همکاران خواهد بود .

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا