انرژی

نگاه جدی به اقتصاد برق تنها راه حل مشکل

مدیرعامل توانیر با اظهار امیدواری برای حل مشکلات با حمایت وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: آنچه که می تواند به نتیجه و حل مشکل منجر شود، مسئله اقتصاد برق است چراکه مجموعه صنعت برق تمام تلاش خود را برای تولید و انتقال برق به کار بسته اند و امیدواریم با نگاه جدی و زیر بنایی دولت سیزدهم، اقدام موثری برای حل این مشکل صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدحسن متولی زاده در نشست مدیران صنعت آب و برق با علی اکبر محرابیان- وزیر پیشنهادی نیرو، احداث نیروگاه توسط صنایع بزرگ را باعث رفع مشکلات حوزه تولید برق دانست و گفت: صنایع بزرگ به عنوان یکی از مهمترین بخش از مشترکان برق، نقش بزرگی مصرف دارند.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه پرسنل صنعت برق تاکنون اثبات کرده اند که در بخش فنی مشکلی وجود ندارد و علاوه بر این بهترین سازندگان و پیمانکاران در بخش غیر دولتی مشغول به کار هستند، اظهار کرد: مشکلات موجود را خارج از اختیارات صنعت برق بوده سخت ترین کار برای صنعت برق خاموشی است و از این رو همکاران ما با تمام وجود  اهمیت عدم اعمال خاموشی را حس می کنند و همواره برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند و همانند همکارانی که در کرمان و در حال برقرسانی جان خود را از دست دادند، از تمام وجود مایه می گذارند.

مدیرعامل توانیر همچنین با اشاره به تاکید وزیر پیشنهادی نیرو به تولید برق توسط صنایع اضافه کرد: این موضوعی است که صنعت برق در سالیان متمادی به دنبال اجرایی شدن آن بوده است چون با احداث نیروگاه توسط صنایع بزرگ به عنوان مصرف کنندگان عمده انرژی، بخش بزرگی از مشکلات حل خواهد شد.

مدیرعامل توانیر در عین حال از تمام پرسنل وزارت نیرو، صنعت برق، پیمانکاران و مشاورانی که با در راستای خدمت رسانی همکاری کرده اند تقدیر کرد و افزود: باید خود را برای یک دوره کار و تلاش سخت آماده کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا