اقتصاد کلان

اداره‌ استاندارد تهران برگزیده جشنواره شهید رجایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی، که امروز با حضور استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران و برخی کارکنان دولت، در محل استانداری تهران برگزار شد، اداره‌کل استاندارد استان تهران به عنوان دستگاه برتر استانی در امتیاز شاخص‌های اختصاصی، معرفی و از مسلم بیات مدیرکل استاندارد تهران، تقدیر شد.

در این جشنواره از سه دستگاه‌ برتر استان در شاخص‌های اختصاصی و پنج دستگاه برتر استان در شاخص‌های عمومی، و نیز فرمانداران و بخشداران برتر استان تقدیر شد.

همچنین در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی برای اولین باز از ” اعضای تیم کاری موثر” نیز قدردانی شد که در این راستا، از مهدی علیپور معاون ارزیابی انطباق اداره‌کل، کریمی سعیدآبادی رییس اداره استاندارد شهریار، افشین زمانی رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد و نیز مهناز مقتدر معاون آموزش و استانداردسازی این اداره‌کل، به عنوان اعضای تیم کاری موثر معرفی و تقدیر شدند.

در این مراسم، بیات مدیرکل استاندارد تهران، به تشریح برنامه‌های اجراشده در اداره‌کل استاندارد استان تهران در راستای توسعه توانمندی‌های درون و برون‌سازمانی و ده برنامه تحول اداری پرداخت.

انتهای پیام/

منبع:میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا