بانک و بیمهبیمه

چگونه می‌توانم خانواده‌ام را بیمه کنم؟ بررسی روش‌های مختلف

 

با خرید بیمه درمان خانواده برای همیشه از هزینه‌های سرسام‌آور درمان در امان باشید. اکثر اوقات بیشتر افراد نمی‌توانند تحت نظر ارگان یا سازمان خاصی به صورت گروهی بیمه درمان را تهیه نمایند، بنابراین تهیه بیمه برای اعضای خانواده این روزها به یک چالش اساسی تبدیل شده است. بیمه تامین اجتماعی، بیمه عمر و بیمه درمان خانواده از جمله بیمه‌هایی هستند که می‌توانید برای اعضای خانواده خود از آن‌ها استفاده کنید.

سوالی که برای اکثر افراد به وجود می‌آید این است که شرایط دریافت بیمه برای اعضای خانواده به چه صورت است؟ چگونه می‌توانم خانواده‌ام را بیمه کنم؟ برای آشنایی با انواع بیمه برای اعضای خانواده و بهترین بیمه درمانی خانواده، مطالعه این مقاله از سایت آسماری را از دست ندهید.

هدف از تهیه بیمه برای اعضای خانواده چیست؟

با توجه به افزایش نرخ بیمه‌های درمانی، هر یک از اعضای خانواده با داشتن بیمه می‌توانند از پرداخت هزینه‌های سنگین درمان در امان باشند. بیمه تکمیلی درمان یکی از بهترین بیمه‌هایی است که برای اعضای خانواده خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در بیمه تکمیلی درمان خانواده، بیمه‌گر متعهد می‌شود که کلیه هزینه‌های درمانی و بیمارستانی بیمه‌گذار شامل هزینه‌های بیمارستانی، عمل‌های جراحی، جراحی‌های سرپایی، خدمات آزمایشگاهی، هزینه‌های آمبولانس، زایمان، ویزیت، دارو و دندانپزشکی را براساس شرایط بیمه‌نامه تکمیلی درمان خانواده و شرایط تعیین شده به بیمه‌گذار پرداخت کند. بیمه درمانی خانواده را می‌توان به عنوان بهترین بیمه برای مشاغل آزاد معرفی کرد.

مزایای خرید بیمه تکمیلی خانواده

بهترین بیمه خانواده کدام است؟

به‌صورت کلی بیمه اشخاص به سه دسته بیمه تامین اجتماعی، بیمه عمر و بیمه تکمیلی تقسیم می‌شوند. هر یک از این بیمه‌ها شرایط خاصی دارند و افراد برای خرید و تهیه آن‌ها باید مراحل متفاوتی را پشت سر بگذارند. بیمه تامین اجتماعی یک بیمه اجباری است و تمامی افراد شاغل باید تحت نظر این بیمه قرار گیرند. با بیمه شدن سرپرست خانواده زیر نظر سازمان تامین اجتماعی، همسر فرد بیمه شده، فرزندان و پدر و مادر سرپرست نیز تحت تکلف قرار می‌گیرند.

متاسفانه بیمه تامین اجتماعی همه خدمات درمانی را تحت پوشش خود قرار نمی‌دهد و افراد برای تامین هزینه‌های درمانی خود باید فکر خرید بیمه تکمیلی باشند. اکثر بیمه‌های شرکتی بیمه اختیاری هستند که هنگام بروز مشکلات پیش بینی شده به سرپرست و اعضای خانواده کمک می‌کنند تا با فشار کمتری به حل مشکلات بپردازند. بیمه اتش سوزی خانه، بیمه عمر و بیمه تکمیلی از جمله بیمه‌های اختیاری پرفروش در بازار بیمه هستند. اما تفاوت بیمه عمر و بیمه تکمیلی درمان چیست و کدام یک از آن‌ها برای اعضای خانواده گزینه بهتری است؟ در ادامه به بررسی تفاوت میان این دو بیمه و معرفی بهترین بیمه خانواده خواهیم پرداخت.

بیمه عمر، تامین آینده فرزندان با خرید بیمه عمر

بیمه عمر بهترین انتخاب برای تامین آینده فرزندان است. بیمه عمر یک پشتوانه مالی محکم برای دوران پیری، بازنشستگی و بعداز فوت برای بازماندگان محسوب می‌شود. اکثر والدینی که نگران آینده فرزندان خود هستند با خرید بیمه عمر، مبلغ قابل توجهی را برای آینده آن‌ها تامین می‌کنند. با خرید بیمه عمر برای اعضای خانواده‌تان می‌توانید پس از مدتی حداکثر تا ۹۰ درصد اندوخته خود را به صورت وام دریافت کنید.

بیمه عمر بیماری‌های خاص را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و در صورت بروز هر گونه بیماری خاص می‌توانید مبلغ درمان را از این بیمه درمان کنید. از آنجا که این بیمه همه خدمات درمانی را تحت پوشش خود قرار نمی‌دهد، بهتر است به فکر تامین بیمه درمان تکمیلی خانواده برای عزیزان خود باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع بیمه‌ عمر، بیمه مسافرتی و بیمه تکمیلی همین حالا به صفحه بلاگ سایت آسماری مراجعه کنید و اطلاعات موردنیاز را به دست آورید.

 مزایای خرید بیمه عمر برای فرزندان

بیمه درمان تکمیلی خانواده، بهترین و مطمئن‌ترین بیمه برای اعضای خانواده

به جرئت می‌توان بیمه تکمیلی خانواده را به عنوان بهترین و مطمئن‌ترین بیمه برای اعضای خانواده به شما عزیزان معرفی کرد. بیمه تکمیلی درمان خانواده یا بیمه درمان تکمیلی خانواده با کاهش هزینه‌های سرسام آور خدمات درمانی و کمک در پرداخت هزینه‌های درمان، نقاط ضعف بیمه‌های درمان پایه از قبیل تأمین اجتماعی و بیمه‌های اختیاری مانند بیمه عمر را به خوبی تحت پوشش قرار می‌دهد. به عنوان مثال بیمه تکمیلی دندانپزشکی از جمله بیمه‌های پرفروشی است که برای کاهش هزینه‌های دندانپزشکی مورد استفاده اکثر خانواده‌ها قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین مزایای استفاده از بیمه درمان تکمیلی خانواده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– پرداخت هزینه‌های بستری و اعمال جراحی بیماران از جمله درمان طبی ،جراحی و …

– پرداخت هزینه‌های تشخیصی و هزینه‌های جراحی سرپایی

-پرداخت هزینه‌های زایمان ،نازایی و ناباروری

-جبران هزینه ‌های دندانپزشکی

-پرداخت کلیه هزینه‌های دارویی و ویزیت پزشکان

– -دسترسی به شبکه گسترده ای از مراکز درمانی طرف قرارداد

-ارائه پوشش درمان خانواده بدون نیاز به بیمه‌گر پایه

آسماری، بهترین بیمه درمان تکمیلی خانواده

چه مواردی تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی خانواده قرار می‌گیرند؟

بیمه درمان تکمیلی خانواده برخلاف بیمه درمان پایه همچون بیمه تأمین اجتماعی که فقط نیازهای اولیه خانواده‌ها را پوشش می‌دهد، هزینه درمان کلیه بیماری‌های خاص را در اختیار فرد بیمه‌گر قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید به‌صورت کامل جدول پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی بیمه آسماری را مشاهده کنید:

ردیف پوشش شرح پوشش
۱ بستری، جراحی عمومی هزینه های بستری-جراحی – مراکز جراحی محدود و DAY CARE
۲ جراحی‌های تخصصی هزینه های جراحی تخصصی شامل شیمی درمانی – رادیوتراپی – اعمال جراحی مرتبط با سرطان- مغز و اعصاب مرکزی و نخاع دیسک ستون فقرات -گامانایف قلب-پیوند ریه-پیوند کلیه-پیوند مغز استخوان و آنژیوپلاستی عروق کرونر و عروق داخل مغز
۳ زایمان هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین
۴ نازایی درمان نازایی و ناباروری شامل اعمال جراحی مرتبط IUI, ZIFT,GIFT میکرواینجکشن و IVF
۵ پاراکلینیکی ۱ انواع رادیوگرافی – آنزیوگرافی عروق محیطی- آنژیوگرافی چشم – سونوگرافی-ماموگرافی-انواع اسکن- ام آر آی-پزشکی هسته ای (شامل اسکن هسته ای و درمان رادیوایزوتوپ) دانسیتومتری
۶ پاراکلینیکی ۲ هزینه  انواع آندوسکوپی – خدمات تشخیص قلبی و عروقی شامل انواع الکتروکاردیوگرافی – انواع اکو کاردیوگرافی – انواع هولتر مانیتورینگ – تست ورزش – آنالیز پیس میکر – EECP – تیلت تست – خدمات تشخیصی تنفسی شامل (اسپیرومتری PFT) – خدمات تشخیصی یورودینامیک (نوار مثانه) – خدمات تشخیصی الکترومیلوگرافی – هدایت عصبی (NCV-EMG) – الکتروانسفالوگرافی (EEG) – خدمات تشخیصی و پرتو پزشکی چشم مانند اپتومتری – پریمتری – بیومتری و پنتاکم- شنوایی سنجی (انواع ادیومتری)
۷ پاراکلینیکی ۳ اعمال  مجاز سرپایی مانند شکستگی ها – دررفتگی – گچ گیری-ختنه-بخیه-کرایوتراپی-اکسیزیون لیپوم-بیوبسی-تخلیه کیست و لیزر درمانی(باستثنای عیوب انکساری دید چشم)
۸ پاراکلینیکی ۴ هزینه های خدمات آزمایش های تشخیصی پزشکی و تست های آلرژیک و ژنتیک پزشکی
۹ پاراکلینیکی ۵ جبران هزینه فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کار درمانی
۱۰ رفع عیوب انکساری دو چشم لیزیک و جبران هزینه¬های جراحی مربوط به رفع عیوب انکساری دو چشم در مواردی که به تشخیص پزشک معتمد بیمه¬گر درجه نزدیک‌بینی، دوربینی، آستیگمات یا با جمع قدر مطلق نقص بینایی (درجه نزدیک¬بینی یا دوربینی به‌علاوه نصف آستیگمات) ۳ دیوپتر یا بیشتر باشد
۱۱ آمبولانس‌درون‌شهری هزینه‌های آمبولانس مشروط به بستری شدن درون‌شهری
۱۲ آمبولانس‌برون‌شهری انتقال با آمبولانس بین‌شهری
۱۳ سمعک هزینه سمعک
۱۴ ویزیت و دارو ویزیت پزشک (پرداخت طبق تعرفه)- دارو ملزومات دارویی بر اساس فهرست داروهای مجاز کشور و خدمات اورژانس در موارد غیر بستری
۱۵ دندانپزشکی هزینه های دندانپزشکی بغیر از ارتودنسی، ایمپلنت و موارد زیبایی با ارائه گرافی قبل و بعد

 

بیمه آسماری، بهترین انتخاب برای خرید بیمه درمان تکمیلی خانواده

بیمه درمان تکمیلی خانواده ارائه شده توسط بیمه آسماری با توجه به شرایط فوق العاده و مزایای منحصر به فردی که دارد، بهترین گزینه برای خانواده‌هایی است که در خارج از تهران زندگی می‌کنند و می‌خواهند خدمات درمانی را با بهترین قیمت و کیفیت بالا دریافت کنند.

با خرید بیمه تکمیلی از این شرکت می‌توانید از خدمات آنلاین حدود ۳۰۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه، پوشش کامل بیماری کرونا از تشخیص تا درمان و حق‌بیمه مناسب و امکان پرداخت اقساطی بیمه آسماری استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس حاصل کنید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا