ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بهبود و ارتقای شبکه دیتای ثابت در شادگان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: عملیات ارتقای شبکه دیتا در شهرستان شادگان با برقرار کردن یک لینک GE جدید بر بستر سیستم انتقال و با افزایش پهنای باند شهرستان انجام شد.

همچنین بخوانید

رحیم فلاح‌زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ارتقای شبکه دیتای شادگان اظهار کرد: با انجام عملیات فنی و برقرار کردن یک لینک GE جدید بر بستر سیستم انتقال و با افزایش پهنای باند، شبکه دیتای اینترنت پهن مشتریان تجاری و طرح‌های اختصاصی در شهر شادگان بهبود و ارتقا یافت.

وی افزود: استفاده از خدمات و شبکه‌های مخابراتی برای سلامت، آموزش، اقتصاد و دیگر فعالیت‌های اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر شده است. بنابراین در راستای پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به منظور جلب رضایت‌مندی، انجام این عملیات در شادگان در دستور کار مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پیش از این، سه لینک GE در شهر شادگان و توابع برقرار بود که برای بهبود و ارتقای کیفیت شبکه دیتا برای مشتریان تجاری و طرح‌های اختصاصی در این شهرستان لینک چهارم GE جذب و برقرار شد. با این اقدام این مشتریان در شادگان و توابع از خدمات با کیفیت مطلوب و افزایش سرعت تبادل اطلاعات و دیتای بالاتر بهره‌مند شدند.

فلاح زاده عنوان کرد: مخابرات منطقه خوزستان با استفاده از ظرفیت موجود، تلاش و توان تخصصی کارکنان خود و همچنین در راستای اهداف شرکت مخابرات ایران، در زمینه توسعه ارتباطات و استفاده بهینه شهروندان گام‌های مؤثری برداشته است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا