امور زیربناییراه و ساختمان

توقیف دو شناور حامل سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه

رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور، حامل ۲۵۰ هزار لیتر و دریادلان پایگاه امامت جاسک ۱۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در خلیج فارس و سواحل دریای عمان توقیف کردند.


همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، رزمندگان منطقه دوم و پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه، صبح امروز موفق شدند یک فروند شناور متخلف حامل ۲۵۰ هزار لیتر و یک شناور دیگر ۱۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در آب‌های ساحلی بندر عامری بوشهر در خلیج فارس و بندر جاسک در دریای عمان توقیف کنند.

شناورهای متخلف به همراه خدمه‌های آن توقیف، دستگیر و برای تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی محلی تحویل داده شدند.

در هفته اخیر یگان‌های عملیاتی نیروی دریایی سپاه موفق شدند با رصد و اشراف اطلاعاتی مؤثر در مجموع بیش از ۶۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف، ضبط و شناورهای متخلف را توقیف و به مقامات قضایی محلی تحویل کنند. 

عملیات‌های توقیف قاچاق سوخت در هفته اخیر توسط یگان‌های عملیاتی شناوری نیروی دریایی سپاه در منطقه چهارم ندسا و پایگاه امامت جاسک و اخیرأ امروز هم توسط رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و پایگاه دریایی امامت جاسک نیروی دریایی سپاه بوده است.

مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر نیروی دریایی سپاه است که در راستای حمایت از تولید ملی و شکوفایی اقتصاد کشور صورت می‌گیرد و این مهم با ابلاغ و دستور سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به یگان‌های عملیاتی این نیرو در سراسر سواحل دریایی برای مقابله جدی با قاچاق‌های سازمان‌یافته به ویژه قاچاق سوخت انجام می‌شود.


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا