امور زیربناییتعاون و اشتغال

نارضایتی وزیر تعاون از بی‌نظمی پروازهای آسمان

اردبیل- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از پروازهای نامنظم شرکت هواپیمایی آسمان ناراضی هستیم و تلاشمان بر این است تا به این حوزه نظم و نظام ببخشیم.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حجت‌الله عبدالملکی عصر شنبه در حاشیه شورای اداری اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروازهای نامنظم شرکت هواپیمایی آسمان دامن ما را نیز گرفت و لغو پرواز را در روز گذشته شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: این موضوع نباید بیش از این ادامه پیدا کند چرا که حق مردم است که در پروازهای هوایی به موقع سفر خود را انجام دهند و این حق‌الناس است که کسی بخواهد اجحافی را مرتکب شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مسئولان استان اردبیل قول مساعد داد تا نسبت به نظم‌بخشی پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات مؤثری را انجام داده و در این زمینه به ناهماهنگی‌ها پایان دهد.

شاگرد اول اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به اردبیل خواهیم شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیران بانک‌های رفاه و توسعه تعاون خواست تا هر چه سریع‌تر پرداخت تسهیلات برای طرح‌های مصوب در سفر رئیس جمهور را اختصاص دهند تا ما بتوانیم رضایت مردم را فراهم کنیم.

عبدالملکی گفت: ما در این بخش شاگرد اول بوده و اقدامات مؤثری را در اجرای مصوبات شاهد و ناظر باشیم.

اجازه ندادیم پرداختی به بازنشستگان یک روز به تأخیر بیفتد

وی به عدم حضور مدیران صندوق بازنشستگی و تأمین اجتماعی در سفر به اردبیل اشاره کرد و افزود: این دو مدیر درگیر پرداخت حقوق آخر ماه هستند و تلاششان بر این است تا بازنشستگان حقوق خود را تا آخر امروز دریافت کنند.

عبدالملکی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند در اواخر دولت گذشته اعلام می‌کردند که در دولت سیزدهم توان پرداخت حقوق برای کارکنان و بازنشستگان وجود ندارد اما در چند ماه گذشته سعی کردیم تا پرداختی‌ها را به موقع برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران انجام دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: معادل ۷۰ درصد پرداختی حقوق مربوط به حوزه بازنشستگان و مستمری‌بگیران است که حتی با یک روز تأخیر این پرداختی‌ها را در ماه‌های گذشته انجام دادیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا