صنعتصنعت، معدن، تجارت

تاکید رئیس هیات عامل ایدرو و استاندار خراسان جنوبی بر شتاب بخشی طرح های صنعتی استان

معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در  دیدار استاندار و نمایندگان خراسان جنوبی بر شتاب بخشی اجرای طرح های صنعتی در این استان تاکید کرد .

همچنین بخوانید

علی نبوی  با اشاره به رویکرد توانمند سازانه  سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  گفت : این سازمان برمبنای الگوی فعالیت  مشارکتی  با بخش غیر دولتی بومی  در پروژه های صنعتی همکاری  می کند و آماده انتقال دانش انباشته و تجارب خود در فرایند های مشارکت با بخش خصوصی برای توانمند سازی و پشتیبانی های قانونی ، تسهیل گرانه و توسعه ای در طرح  های مبتنی بر توجیه فنی اقتصادی و منطبق برآمایش سرزمینی است .

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی  نیز در این دیدار  با ضرروی خواندن  حضور سازمان‌های توسعه‌ای در این استان  ، سرمایه گذاری ایدرو و  مشارکت در پروژه های صنعتی را امید آفرین ارزیابی کرد .
نبوی و  قناعت  همچنین در این دیدار  ضمن تاکید بر شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در خراسان جنوبی ، بازنگری و روزآمدسازی و اجرای مشارکتی طرح های صنعتی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در این دیدار مجید نصیرایی ، نماینده مردم  شهرستان های فردوس ، طبس ، سرایان و بشرویه و مصطفی نخعی نماینده مردم  شهرستان های نهبندان و سربیشه  و فرشاد مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو  هم حضور داشتند .

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حال حاضر  در استان خراسان جنوبی  در  طرح  های تولید استیل کورد و طرح توسعه دو واحد ریسندگی و بافندگی مشارکت دارد . کارخانه تولید استیل کورد که در تولید تایر رادیال کاربرد دارد به ظرفیت اسمی سالیانه ۱۵ هزار تن در شهرک صنعتی بیرجند احداث می شود.

طرح توسعه ریسندگی و بافندگی شرکت نساجی فردوس هم دیگر طرح مصوب  ایدرو است که قرار است با مشارکت بخش های غیر دولتی و تسهیل گری  سازمان گسترش عملیاتی شود.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا