انرژی

تامین آب هفتکل و روستاهای آن پایدار می‌شود

مدیرعامل شرکت ابفا خوزستان گفت: با بهره برداری از پروژه های آبرسانی در دست اجرا، وضعیت تامین آب هفتکل و روستاهای آن پایدار خواهد شد.

محمدرضا کرمی نژاد امروز، ۱۵ مردادماه در بازدید از پروژه های اجرایی آبفا خوزستان در شهرستان هفتکل اظهار کرد: منبع تامین آب شرب هفتکل از دو محل رود زرد و رغیوه است و در حال حاضر پروژه اصلاح و بازسازی آبگیر و تصفیه خانه رود زرد، پروژه خط انتقال رغیوه، اصلاح و بازسازی فیلترهای شهر هفتکل‌ و پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این شهرستان در دست اقدام است.

به گزارش آرمان اقتصادی، وی افزود: این پروژه ها به منظور تامین پایدار آب شرب شهرستان هفتکل است که در حال اجرا هستند و امیدواریم با اجرای این طرح ها شاهد بهبود وضعیت آب این مناطق باشیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه خط انتقال رغیوه بیان کرد: حدود ۸۵ کیلومتر از خط رغیوه اجرا شده است که با اجرای این خط انتقال، شهرستان هفتکل و روستاهای اطراف، روستاهای رامهرمز و تعدادی از روستاهای منتهی به غیزانیه و باوی از این خط انتقال تامین آب می شوند.

وی با اشاره به مشکلات این پروژه تصریح کرد: مشکلاتی از جمله سرقت شیرآلات و تاسیسات باعث می شوند مشکلاتی در روند اجرایی پروژه صورت گیرد اما در حال حاضر این پروژه خط انتقال در مرحله اتمام و بهره برداری است که انشاءالله با بهره برداری از این پروژه های آبرسانی وضعیت تامین آب هفتکل و روستاهای آن پایدار خواهد شد.

کرمی نژاد بیان کرد: همچنین دو مخزن یک هزار متر مکعبی آب شرب در شهرستان هفتکل در حال اجرا است که بزودی وارد مدار بهره برداری می شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا