انرژی

ساخت ۱۶۰۰ قلم کالا در شرکت نفت و گاز گچساران  

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ۱۶۰۰قلم کالا در شرکت نفت و گاز گچساران ساخته شد.

مهندس مهرداد کاهکش در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت با بیان اینکه نفت دانش بنیان در کنار اعتماد به سازندگان داخلی ایران قوی را رقم می زند، افزود: تحریم دیروز دشمنان موجب به وجود آمدن اعتماد به سازندگان داخلی شد و به جرات باید اذعان کرد ایران اسلامی تحریم های دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

همچنین بخوانید

وی اظهار کرد: امروز افتخار میکنیم که با اعتماد به شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی از تحریم ها عبور کرده ایم .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تهیه و تامین بیش از دوهزار و ۸۶۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۲۲۰۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تا کنون در این شرکت خبر داد .
 
کاهکش تصریح کرد: از مجموع دو هزار و۸۶۰  قلم کالا بیش ۱۵۰۰قلم آن به ارزش بیش از ۱۷۰۰ میلیارد ریال توسط سازندگان داخلی و به سفارش این شرکت ساخته شده است.
 
وی ادامه داد: این اقلام در قالب ۶۴۸درخواست از ادارات مختلف توسط شرکت های داخلی ساخته شده است و این میزان خرید نسبت به سال قبل از آن ۴۰ درصد رشد داشته است .
 
به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از  روابط عمومی نفت گچساران، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران بیان کرد: همچنین در نیمه اول امسال  نیز این شرکت بیش ۱۱۰۰ قلم  کالا به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از فروشندگان و تامین کنندگان در شهر گچساران خریداری نموده است که این حجم از خرید کالا تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغال و گردش مالی و رونق اقتصادی در شهر گچساران داشته است.

 انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا