بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت عید سعید نوروز و حلول سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی

مدیرعامل بانک شهر طی پیامی عید سعید نوروز باستانی و حلول سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی و همزمانی خجسته آن با ضیافت الهی، ماه مبارک رمضان را گرامی داشت و فرارسیدن این جشن خجسته، بهار طبیعت و بهار جسم و جان را به شهروندان، سهامداران، مشتریان و همکاران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، متن کامل پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

همچنین بخوانید

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار،

یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

عید نوروز، سرآغاز طراوت روزگار و جوان شدن جهان و تازه شدن طبیعت و فضای زندگی انسان است و چه نیکوست که با طراوت عالم، جان و دل انسان نیز، طراوت و معنویتی نو و تازه پیدا کند.
اینجانب فرارسیدن نوروز باستانی و حلول سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی و همزمانی خجسته آن با ماه ضیافت الهی را به هم میهنان عزیز به ویژه مشتریان، سهام داران، ذینفعان و همکاران و اعضای خانواده بزرگ بانک شهر در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم و در آستانه حلول سال جدید، برای مردم عزیزمان در چهارگوشه ایران بزرگ و سرزمین پهناورمان روزهایی نو، زیبا و سرشار از سعادت و خوشبختی آرزومندم.
آنچه که به همت همکاران ساعی بانک شهر در سال ۱۴۰۱ محقق شد، در سایه قانون مداری، خلاقیت، تلاش شبانه روزی، تعامل و همفکری همه سطوح کارکنان این بانک بود تا رضایت خاطر جامعه هدف، بیش از گذشته حاصل گردد.
بانک شهر به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی در سال « تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، تلاش کرد تا همسو با سیاست‌های نظام بانکی و اقتصادی کشور، علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت به هموطنان و مشتریان، حمایت ویژه ای خود را از تولیدکنندگان، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و دانش بنیانِ کشور به بهترین شکل به انجام رساند که بی تردید، موفقیت های حاصل شده در این مسیر، مرهون تعامل سازنده با همه لایه های اقتصادی، بانکی و تولیدی ایران اسلامی است.
اکنون مجموعه کارکنان بانک شهر در آستانه سال ۱۴۰۲ باردیگر هم‌پیمان و همدل شده‌اند تا در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک این بانک و ارائه خدمات نوآور و خلاق بانکی، همچون گذشته، از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
امیدوارم در سال ۱۴۰۲مانند سالهای پیش به لطف خداوند متعال، با تلاش و همدلی و عزمی پایدار و اندیشه‌ای پویا، بتوانیم در چارچوب ضوابط و مقررات، ضمن تحقق شعار“نوآوری در خدمت”، با ارزش‌آفرینی بیشتر برای سهام‌داران و مشتریان، به‌عنوان یک بانک خوشنام در نظام بانکی درخشیده و همواره برای ایران و ایرانیان، افتخار‌آفرین باشیم. مطمئنا همچون گذشته کانون برنامه ریزی های خرد و کلان بانک شهر، گام برداشتن در مسیرخدمتگزاری به شهروندان و عمران و آبادانی تمامی شهرها وکشور عزیزمان خواهد بود.
نوروزی شاد و شیرین و سالی پُرخیر و برکت داشته باشید.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا