انرژی

تکمیل پروژه‌های برق‌رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه تا قبل اربعین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان آخرین وضعیت عملیات احداث و تکمیل زیرساخت‌های برق برای تردد زائران در مرزهای شلمچه و چذابه را تشریح کرد و گفت: پروژه‌های برق‌رسانی تا قبل از آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

علی خدری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساخت‌های برق در دو مرز شلمچه و چذابه اظهار کرد: عملیات احداث و تکمیل زیرساخت‌های برق برای تردد زائران در این مرزها در حال اجرا است.

همچنین بخوانید

وی افزود: در این زمینه مراحل واگذاری انشعاب و تامین برق مواکب و مراکز خدمات‌رسان در این دو مرز استان جهت ایام اربعین در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: پروژه‌های برق‌رسانی تا قبل از آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

خدری ادامه داد: این پروژه‌ها شامل تقویت ولتاژ، اورهال شبکه‌ و تجهیزات، افزایش ظرفیت ترانسفورماتور و شبکه‌های تامین برق مواکب مستقر در مرز چذابه و شلمچه و همچنین توسعه و تعمیرات روشنایی معابر مسیر تردد زائران است.

وی با بیان این که هدف ما تامین و توزیع برق پایدار در ایام اربعین است، افزود: در این شرایط سخت آب و هوایی نیروهای شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلاش می‌کنند تا زائران با خدمات رسانی مطلوب با آرامش در مرزها تردد داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه به نصب سیستم‌های سرمایشی و دستگاه‌های برودتی، سردخانه‌های سیار و برج‌های نوری نیاز است اما مشکلی از نظر تامین انرژی برق در مرزها وجود ندارد و برنامه‌ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زائران توسط مجموعه شرکت توزیع برق خوزستان در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا