امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

کل مطالبات گندم‌کاران تا ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: کل پول گندم‌ کاران تأمین و تا ۱۰ روز آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، هفته گذشته اعلام شد بیش از ۱۰ میلیون تن گندم از گندم کاران کشور خریداری شد که که با قیمت پایه ۱۱.۵۰۰ پول حدود ۶۰ درصد کشاورزان پرداخت شده است. پیگیری موضوع قیمت خرید تضمینی گندم از سوی خبرنگار مهر همراه با گلایه‌هایی بود که گندم کاران در کامنت‌ ها داشتند. بسیاری عنوان می‌کردند با وجود اینکه چند ماه است که محصول را تحویل داده‌ اند اما با آنها تسویه نشده است در حالی که برای کشت جدید نیاز به این پول دارند. امروز معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده که تا پایان هفته با گندم کاران تسویه شده و تمام مطالبات آنها پرداخت می‌شود.

همچنین بخوانید

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا مهاجر، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در نخستین همایش ملی آموزشی طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور که امروز شنبه ۱۱ شهریور در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان این که امروز خرید گندم از ۱۰ میلیون و ۲۲۶ هزار تن عبور کرده است، گفت: کل پول گندم‌کاران تأمین و تا ۱۰ روز آینده پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده تا سه روز دیگر در شورای قیمت‌گذاری توسط وزیر جهاد کشاورزی اعلام خواهد شد.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر این که برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای سال زراعی جدید، افزایش خوداتکایی در تولید محصولات اساسی است، گفت: این قول را به مردم می‌دهیم که در سال زراعی جدید در تولید گندم به خودکفایی برسیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا