امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

موافقت بانک عامل با امهال تسهیلات دریافتی دامداری‌ و مرغداری

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: با عنایت ویژه بانک عامل، تسهیلات دریافتی دامداری‌ها و مرغداری‌های کرمانشاه از محل مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها به مدت یکسال امهال شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیرعامل یکی از بانک‌ها اظهار کرد: کشاورزی یک بخش مهم و گسترده از فعالیت‌های تولیدی استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده است و با عنایت ویژه بانک مرتبط، تسهیلات دریافتی دامداری‌ها و مرغداری‌ها از محل مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها، به مدت یکسال امهال شد.

همچنین بخوانید

وی افزود: اولویت‌های استان در زمینه ارائه تسهیلات مناسب و هدفمند به کشاورزان و تسهیل در شرایط دریافت تسهیلات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقات خوبی در این زمینه انجام شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم با حضور پررنگ و اثرگذار بانک عامل در استان بتوانیم شاهد بهبود چرخه تولید در حوزه کشاورزی، باغداری و دامداری استان باشیم.

صحرایی همچنین از توافق برای امهال تسهیلات دامداری‌ها و مرغداری‌ها خبر داد و گفت: سال گذشته برای حمایت از تولید گوشت در کشور از محل مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تسهیلاتی به دامداری‌ها و مرغداری‌های استان پرداخت شد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات این عزیزان، تسهیلات دریافتی دامداری‌ها و مرغداری‌ها از محل مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها، برای یکسال امهال شد که یک خبر خوب برای کرمانشاه است‌.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا