بانکبانک و بیمه

پیام رئیس کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت شهادت جمع کثیری از مردم مظلوم غزه

رئیس کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی شهادت تعداد زیادی از زنان و کودکان مظلوم غزه به دست صهیونیست‌ ها به‌ویژه جنایت تازه بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را تسلیت گفت و این جنایت را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است :
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

جنایت هولناک بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی و خصوصاً بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع از مردم غزه شد، نشان بارز نقض حقوق انسانی و اوج رذالت، جنون و استیصال یک رژیم کودک کش و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است.
بی‌شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمینشان جزم‌تر نموده و موجب بیداری بیش‌ازپیش ملت‌های آزاده خواهد شد.
کانون بانک های خصوصی ضمن عرض تسلیت شهادت جمع کثیری از مردم مسلمان غزه، به‌ویژه در حمله رژیم سفاک و کودک کش به بیمارستان المعمدانی، این جنایت فجیع و ناجوانمردانه را محکوم می نماید و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند : ” دولت غاصب صهیونیستی به علت این جنایات قطعاً باید محاکمه شود .جهان از جنایات جاری رژیم اشغالگر جداً عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگرکسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد” را فصل الخطاب می‌داند.
انشاء الله به لطف و یاری خداوند متعال حق بر باطل پیروز خواهد شد و به‌مانند همیشه نتیجه عمل زشت اینگونه ای، موجب شکست قطعی رژیم غاصب و ضد بشری آنان خواهد شد.
از کشورها و مجامع بین المللی درخواست حمایت از توقف بمباران و جلوگیری از نسل کشی مردم شریف فلسطین را داریم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا