بانکبانک و بیمه

۱۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون نیاز به ایجاد معدل حساب

رئیس شعبه شهید بابایی قزوین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: در طرح کالاکارت فرد برای خرید کالای مورد نیاز خود به پذیرنده‌های طرف قرارداد مراجعه کرده و بدون نیاز به ایجاد معدل حساب، تا سقف ۱۵۰ میلیون با بازپرداخت ۲۴ ماهه تسهیلات دریافت می‌کند.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «حسین خوشاب» رئیس شعبه شهید بابایی قزوین هدف از تشکیل بانک‌های قرض‌الحسنه را سهولت در کار مردم دانست و به برنامه گفت‌وگوی ویژه گفت: وقتی مردم به بانک مراجعه می‌کنند، اهداف مختلفی دارند. برخی در پی سپرده‌های مدت‌دار و گروهی دیگر می‌خواهند از تسهیلات استفاده کنند و خوشبختانه با وجود بانک‌های قرض‌الحسنه روند اعطای تسهیلات بسیار عالی و مطلوب شده است. مردم با مراجعه به بانک‌های قرض‌الحسنه خدمات مناسبی دریافت می‌کنند و در این راستا شخصاً مشاهده کرده‌ام که مردم در این زمینه رضایت کامل دارند.
وی ادامه داد: افرادی که برای سپرده‌گذاری به بانک‌های قرض‌الحسنه مراجعه می‌کنند، با رضایت قبلی این کار را انجام داده و آن‌هایی هم که تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند، با کارمزد پایین یا سود صفر مواجه هستند. در نتیجه بازپرداخت برای مردم سهل و ساده خواهد بود. این کار موجب رونق تولید و پر برکت شدن زندگی و مال افراد می‌شود و وظیفه ماست که در سیستم بانکی ایران این رویه را تبلیغ کنیم تا مردم دنبال سپرده‌های مدت‌دار نباشند.
خوشاب با بیان این که فعالان در بانک‌های قرض‌الحسنه می‌توانند کار را از خانواده شروع کرده و مُبلغ قرض‌الحسنه باشند، گفت: فرد به فرد ما می‌تواند تبلیغ کند تا اعضای خانواده از سیستم بانکی قرض‌الحسنه استفاده کرده و خدمات آنلاین قرض‌الحسنه را دریافت کنند تا ضمن این که کمک می‌کنند دست افراد نیازمند گرفته شود، خودشان نیز از تسهیلات برخوردار شوند.
رئیس شعبه شهید بابایی قزوین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو مبنی بر زمان صرف شده برای دریافت تسهیلات از بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: خوشبختانه این روند به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و روندی پر سرعت دارد. طرحی نیز به نام همیاران مهر در بانک وجود دارد که اگر افراد سپرده‌ای هم در بانک‌های قرض‌الحسنه نداشته باشند، برای رفع احتیاجات ضروری زندگی، می‌توانند به بانک مراجعه کرده و اسناد خود را ارائه دهند و از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده کنند.
وی کارمز این روند تسهیلات‌دهی را بین صفر تا ۴ درصد اعلام کرد و افزود: این طرح در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اندیشیده شده است و افرادی هم که در امور قرض‌الحسنه مشارکت می‌کنند، تسهیلاتی دریافت می‌کنند و در حقیقت اولویت‌بندی می‌شوند و هر شخصی مشارکت بیشتری با بانک داشته باشد، سریع‌تر از تسهیلات برخوردار خواهد شد.
خوشاب سخنان خود را در رادیو گفت‌وگو این‌گونه ادامه داد: وقتی افراد به بانک مراجعه می‌کنند، ابتدا ضمن بررسی اسناد و مدارکشان صحت‌سنجی صورت می‌گیرد و اگر فردی نیازمند تسهیلات برای راه‌اندازی کسب‌وکار باشد، با در نظر گرفتن طرح کالاکارت و همیاران مهر می‌تواند وارد عمل شود. مثلاً در طرح کالاکارت فرد برای برای خرید کالای مورد نیاز خود به پذیرنده‌های طرف قرارداد مراجعه کرده و بدون نیاز به ایجاد معدل حساب، تا سقف ۱۵۰ میلیون با بازپرداخت ۲۴ ماهه تسهیلات دریافت می‌کند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا