بانکبانک و بیمه

۱۰دستگاه پلی‌استیشن ۵، جایزه برندگان قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان / سپرده سبا بازکن، جوایز شگفت انگیز برنده شو!

مراسم قرعه‌کشی جوایز کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان روز شنبه ۲۰ آبان ماه برگزار و ۱۰ برنده خوش‌اقبال ۱۰ دستگاه کنسول بازی ps5 شناسایی شدند.

بعد از برگزاری شش دوره کمپین‌های فصلی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان و پرداخت میلیاردها تومان جایزه ، حالا اولین دوره قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده سبا برگزار شد. بر اساس آنچه محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان اعلام کرده؛ به‌جز قرعه‌کشی‌های فصلی سپرده سبا که هر سه ماه یک‌بار برگزار می‌شود، امکان شرکت در کمپین کودک و نوجوان سپرده سبا و برنده شدن در قرعه‌کشی ۱۰ دستگاه پلی‌استیشن ۵ برای کودکان و نوجوانان فراهم گشت. مشمولین این کمپین زیر ۱۸ سال سن دارند و جایزه‌اش نیز متناسب با سلایق ایشان تعیین‌شده است.
مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان، داشتن سپرده سبا و حداقل میانگین یک‌میلیون ریال در سپرده سبا در طول دوره کمپین را از شرایط شرکت در قرعه‌کشی جوایز سپرده نوجوان پسند سبا عنوان و خاطرنشان کرد : درمجموع حدود ۳۰۰۰ نفر مشمول شرکت در این قرعه‌کشی شدند.
وی بابیان اینکه داشتن امتیاز بیشتر، شانس برنده شدن را بیشتر می‌کند، تصریح کرد: در این کمپین، ۵ دستگاه کنسول پی اس۵ برای حدود ۲۰۰ نفر از افرادی که بیشترین امتیاز را دارا بودند قرعه‌کشی و ۵ دستگاه دیگر برای سایرین قرعه‌کشی شد.
پارسا فرد بابیان اینکه سپرده سبا یکی از بهترین شرایط را در بین سپرده‌های بانکی دارد،تأکید کرد: سپرده سبا با داشتن بیشترین امتیاز بابت دریافت کارت اعتباری و تسهیلات در بانک پارسیان، معادل وهم تراز با امتیاز سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و قرض‌الحسنه پس‌انداز بوده و از طرف دیگر امکان بهره‌مندی از جوایز جذاب قرعه‌کشی‌های دوره‌ای را برای دارندگان خود فراهم می‌آورد.
از مزایای دیگر سپرده سبا می‌توان به بهره‌مندی از تخفیف ۱ تا ۵۰% در بیش از ۱۴.۰۰۰ پذیرنده در هنگام خرید با سباکارت اشاره نمود که در نوع خود کم‌نظیر است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا