بانکبانک و بیمه

کارکنان دولت از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند شوند

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت بهره‌مندی کارکنان دولت از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «رضا خواجه ‌نائینی» معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی و نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با دکتر«رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک و «فرزاد قلمکاریان‌نژاد» سرپرست شعب بانک در استان چهارمحال‌ و بختیاری، بر ضرورت بهره‌مندی کارکنان دولت از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد.
وی خاطرنشان ساخت: با استفاده از ظرفیت بانکداری قرض‌الحسنه می‌توان سطح رفاه و رضایت‌مندی کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها را افزایش داد و از تولید ملی حمایت کرد.
«خواجه نائینی» ادامه داد: طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ابزاری مهم برای رفع نیازهای ضروری مردم جامعه است.
در ادامه دیدار دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن تشریح سبد محصولات بانک، بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آمادگی طراحی خدمات بانکی منطبق با عقود قرض‌الحسنه برای کارکنان وزرات امور اقتصادی و دارایی را دارد.
وی افزود: بانکداری قرض‌الحسنه یک فرهنگ شایسته و آرمانی الهی است که در آینده نزدیک نقش بسیار پررنگ‌تری در نظام بانکی ایفا خواهد کرد.
«فرزاد قلمکاریان‌نژاد» سرپرست شعب بانک در استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به جایگاه مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این استان رتبه نخست ضریب نفوذ افتتاح‌حساب را در کشور و ۱۲درصد سهم از نقدینگی استان را داراست.
وی افزود: وام‌های تکلیفی با سرعت مطلوب در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌شود. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ابتدای سال جاری ۵۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه با رقم ۳۲هزار میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.
سرپرست شعب بانک در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری بیش از ۵۰ درصد وام‎‌ها به صورت آنلاین پرداخت شده و ۸۰درصد حساب‌ها به صورت غیرحضوری افتتاح شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا