امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

صدور ۲۲۹۰حکم تخلف در حوزه گران‌فروشی محصولات کشاورزی

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از صدور ۲۲۹۰ حکم تخلف در حوزه گران‌فروشی محصولات کشاورزی استان خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اکبر فتحی ظهر امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای عمل به شعار سال، مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان با برنامه‌ریزی و اکیپ بندی در کل استان از طریق بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی با گران‌فروشی، احتکار و کم فروشی برخورد کرد.

وی با تشریح عملکرد این سازمان در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی گفت: از اول فروردین ۱۴۰۲ تا ۳ دی ماه سال جاری ۳ هزار و ۴۹۴ فقره بازرسی توسط اکیپ‌های این سازمان انجام شده است که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۶۶۵ فقره به احراز تخلف منجر نشد اما در ۲ هزار و ۸۱۵ فقره بازرسی منجر به احراز تخلف شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: درنتیجه بازرسی‌های صورت گرفته ۱۴ صورت جلسه کشف کالا و ارز و قاچاق تنظیم شد، ۲ هزار و ۶۰۵ فقره پرونده به تعزیرات ارسال، ۲ هزار و ۲۹۰ حکم صادر شد و ۳۱۵ پرونده نیز در انتظار دریافت حکم هستند.

فتحی تعداد پرونده‌های در انتظار ارسال به تعزیرات را ۲۲۵ فقره عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی تخلفات مکشوفه در بازرسی‌های صورت گرفته توسط این سازمان، ۸۲۷ میلیارد و ۲۹۳ میلیون و ۳۷ هزار و ۷۷۴ ریال است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا