انرژی

تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: یکی از مجهزترین و به‌روزترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور در شهرستان آبادان در حال ساخت و روند تکمیلی آن در حال انجام است و در تلاش هستیم تا پایان امسال این تصفیه‌خانه را افتتاح کنیم.

هاشم امینی امروز، ۶ دی ماه در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان اظهار کرد: خدمت به مردم شریف آبادان و خرمشهر در دستور کار وزارت نیرو است که این توجه، نگاه ویژه وزیر نیرو و دولت سیزدهم را به این خطه نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید

وی در بحث تامین آب و مشکلات فاضلاب این شهرستان افزود: تامین آب شرب با کیفیت در خوزستان از اولویت‌های وزارت نیرو به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امینی با اشاره به عزم و اراده برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان و توجه رئیس جمهوری و پیگیری‌های وزیر نیرو در این زمینه خاطرنشان کرد: مساله تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان از آغاز دولت سیزدهم و بعد از سال‌ها وقفه وارد فاز اجرایی شد و برای حل مشکلات آب و فاضلاب بدون وقفه تلاش خواهیم کرد.

وی بیان کرد: یکی از مجهزترین و به‌روزترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور در شهرستان آبادان در حال ساخت و روند تکمیلی آن در حال انجام است و در تلاش هستیم تا پایان امسال این تصفیه‌خانه را افتتاح کنیم.

امینی با اشاره به پروژه‌های فاضلاب به‌ ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا باقی‌مانده پروژه فاضلاب خرمشهر و آبادان از طریق تهاتر نفت تا سقف ۴۲۰۰ میلیارد تومان که ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای خرمشهر و ۲۴۰۰ میلیارد تومان برای آبادان است را اجرایی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا