صنعت، معدن، تجارت

سفر هیات تجاری تایلند به ایران طی هفته جاری

سفیر تایلند در ایران با اشاره به سفر هیات تجاری این کشور به ایران در پایان این هفته، گفت: در این هیات، نمایندگان شرکت‌هایی در حوزه انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر و ساخت موتورسیکلت حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پیکیت بونساد، سفیر تایلند در ایران با حضور در اتاق بازرگانی ایران، با تأکید بر علاقه‌مندی کشورش برای افزایش حجم مبادلات تجاری با ایران، بیان کرد: اولویت کاری من تلاش برای یافتن راه‌های افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی به ویژه میان بخش‌های خصوصی دو کشور است.

بونساد تأکید کرد: لازم است بین دو کشور چارچوب مشخصی درباره تبادل تجاری وجود داشته باشد. در زمینه نقل و انتقالات مالی نیز تایلند آماده است تا از روش‌های مختلف تجربه شده در ایران، استفاده کند.

وی گفت: ما می‌خواهیم از تجربه ایران در مراودات مالی با کشورهای دیگر استفاده کنیم و آن را به بخش خصوصی خود منتقل کنیم؛ چرا که در تایلند علاقه زیادی برای تجارت با ایران وجود دارد و ما مصمم هستیم تا سطح روابط تجاری خود با ایران را ارتقا دهیم.

بونساد، با اشاره به سفر هیأت تجاری تایلند به ایران در پایان این هفته، گفت: در این هیأت، نمایندگان شرکت‌هایی در حوزه انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر و ساخت موتورسیکلت حضور دارند و بسیار علاقه‌مند برای دیدار با همتایان خود در ایران هستند و امیدواریم با همراهی اتاق ایران این فرصت فراهم شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا