انرژی

افتتاح ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق اهواز در دهه فجر امسال

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق اهواز ( ملی‌راه) بازدید کرد.

سرتیپ عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران امروز (سوم بهمن ماه) به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق اهواز ( ملی‌راه) بازدید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، صابر علیدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب تا دهه فجر امسال اظهار کرد: رودخانه کارون، فاضلاب اهواز را به دو قسمت شرق و غرب تقسیم کرده است که بخش اعظم فاضلاب در شرق اهواز قرار دارد.

وی افزود: این ایستگاه پیشرفت بالای ۹۵ درصدی دارد و می‌توانیم این ایستگاه را در دهه فجر افتتاح کنیم.

علیدادی عنوان کرد: حدود ۲۵ درصد فاضلاب خام کل اهواز به ایستگاه ملی‌راه منتقل و تصفیه می شود که یکی از بخش‌های مهم فاضلاب اهواز به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: افزایش رضایتمندی مردم یکی از رسالت‌های اصلی ما به شمار می‌رود و امید است با طرح‌هایی که در سطح استان و به ویژه اهواز در حال اجرا است تا سال آینده بخش اعظمی از مشکلات فاضلاب اهواز و استان برطرف شود.

وی بیان کرد: ایستگاه پمپاژ ملی‌راه اهواز علاوه بر جمع‌آوری فاضلاب خام سطح اهواز، بخش عمده‌ای از فاضلاب مناطق زیتون کارمندی، ملی‌راه و کوی ملت را به سمت تصفیه‌خانه شرق اهواز منتقل می‌کند.

علیدادی گفت: این ایستگاه شامل اتاق‌های دیزل ژنراتور، پست برق، پست پاساژ و نگهبانی است که در مساحت ۱۵۰ متر مربع و با ظرفیت پنج هزار متر مکعب در ساعت احداث شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا