بورسفرابورس

چهارصد و دوازدهمین جلسه هیات واگذاری برگزار شد

در چهارصد و دوازدهمین جلسه هیات واگذاری که به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور اعضای این هیات برگزارشد، هفت دستور کار از جمله اتخاذ تصمیم در خصوص کاهش حصه نقدی واگذاری ۴/۵ درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین بخوانید
جلسه هیات واگذاری 19 دی 1401

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) به نقل شادا، چهارصد و دوازدهمین جلسه هیات واگذاری عصر امروز و به ریاست خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور رحیمی وزیر دادگستری، میثم پیله فروش سرپرست سازمان خصوصی سازی و سایر اعضای این هیات در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

اتخاذ تصمیم در خصوص «اصلاح اساسنامه شرکت صنایع معدنی اروم اورین کانی آذربایجان» و «پیشنهاد خروج عناوین برخی از شرکت‌های مشمول واگذاری زیر مجموعه سازمان گسترش‌ و نوسازی صنایع ایران از فهرست موارد مشمول واگذاری» از جمله دستور کار نشست امروز هیات واگذاری بود که مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین اتخاذ تصمیم در خصوص «حذف شرکت های تحصیل شده در هلدینگ های تولید برق سه گانه از فهرست موارد مشمول واگذاری» و ارائه گزارش در خصوص «نحوه عرضه مجدد سهام دو شرکت ایران عشایر (کارخانجات آردسازی) و گوشت یزد» از دیگر دستور کارهای نشست امروز هیات واگذاری بود که پس از طرح و بررسی توسط هیات مورد تصویب قرار گرفت.

کاهش حصه نقدی واگذاری ۴/۵ درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس زیر مجموعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی از طریق بورس نیز از مواردی بود که در نشست امروز مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا