بانکبانک و بیمه

فجر ملی/ اقدامات و برنامه های بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بخش های مختلف بانک ملی ایران برنامه ها و اقدامات مختلفی را به مناسبت گرامیداشت این ایام به اجرا گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، در ایام تکریم دهه فجر مسابقات ورزشی در رشته های مختلف در ادارات امور شعب سراسر کشور برگزار شد و طی آن کارکنان بانک ملی ایران به رقابت پرداختند.
همچنین پروژه های مختلف رفاهی و زیربنایی در این ایام جهت افتتاح آماده سازی شد که از جمله آنها می توان به پروژه های ۲۴ واحدی زائرسرای مشهد مقدس، بازسازی شعبه مرکزی بومهن و پست برق تامین کننده انرژی الکتریکی مرکز داده بانک مرکز، اشاره کرد. همچنین خط تولید جدید شرکت نیلپر در قالب طرح مشارکتی بانک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی راه اندازی شد.دیدار با خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان توسط مدیران ارشد بانک، برگزاری جشن های مختلف به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، برگزاری مسابقات قرآنی و نهج البلاغه ویژه کارکنان بانک و فرزندان در رده های سنی مختلف و پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های دیگر دهه فجر در بانک ملی ایران بود.این بانک همچنین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب یک بسته تشویقی را با هدف فراهم کردن بستر موثر و هدفمند کاهش هرچه بیشتر مطالبات غیرجاری از ابتدای دهه مبارک فجر تا پایان سال جاری به اجرا گذاشت.این طرح شامل تمهیداتی برای «امهال مطالبات غیر جاری»،«امکان بخشودگی مانده جرائم تاخیر مازاد بر نرخ» و «امکان محاسبه بدهی بر اساس قراردادهای اولیه در صورت تسویه به صورت غیر نقدی» است. همچنین «امکان تسهیم مبالغ وصولی در تسویه تمامی قراردادهای مطالباتی» در این بسته تشویقی لحاظ شده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا