بانکبانک و بیمه

نهمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران، با حضور مدیرعامل برگزار شد

نهمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران به منظور بررسی طرح‌های پژوهشی ارائه شده، تعین ناظرین علمی معرفی شده برای طرح های‌ پژوهشی، به ریاست بهزاد شیری مدیرعامل و با حضور سایر اعضا صبح امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این جلسه تداوم برگزاری سلسله رویدادهای به وقت شما در قالب اجرای طرح پژوهشی و بارگزاری RFP آن در سامانه ساتع وزرات علوم تحقیقات و فناوری مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین در خصوص پنج طرح پژوهشی؛ تدوین مدل اعتبارسنجی کسب و کارهای حوزه ICT   و پیاده سازی آن، بررسی و شناخت راهکارهای نوین در برقراری امنیت بانکداری باز و APIهای بانکی، طراحی مدل هوشمندسازی و سفارشی سازی خدمات بانک در حوزه ICT، طراحی مدل استاندارد PCI DSS و طراحی مدل   ITIL در پست بانک ایران تصمیم‌گیری شد.
در این جلسه، بررسیRFPهای تدوین برای دو طرح پژوهشی، طراحی مدل جذب منابع و افزایش سهم بازار در مناطق روستایی به تفکیک سه طرح براساس بخش بندی جغرافیایی شمال، جنوب، مرکز و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در باجه‌های بانکی روستایی برای تبلیغات بانک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، تعیین ناظرین علمی معرفی شده از سوی دانشگاه‌های شهید بهشتی و تهران برای طرح، طراحی مدل معماری فناوری اطلاعات پست بانک ایران با رویکرد معماری سرویس گرا، حمایت مالی از آثار پژوهشی همکاران، اخذ تاییدیه موضوع کارشناسی ارشد شهرام گل محمدی همکار استان لرستان و بررسی نتایج طرح پژوهشی «طراحی و پیاده سازی مدل ارزیابی اثر بخشی دوره های آموزشی بارویکرد ارتقا کیفیت در طراحی و اجرای دوره های آموزشی پست بانک ایران» از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا