بانکبانک و بیمه

پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان

مدیرعامل بانک پارسیان با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان و فرارسیدن نوروز را به تمام همکاران خود در سراسر کشور تبریک گفت.

متن پیام کورش پرویزیان بدین شرح است:
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرارسیدن سال نو و بهار پرطراوت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به هموطنان ارجمند، مشتریان گرامی، سهامداران عزیز و همکارانم در بانک پارسیان و خانواده‌های بزرگوارشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سالی پر از معنویت و برکت را در سایه توجهات الهی برای شما عزیزان مسئلت دارم.
بانک پارسیان، سال ۱۴۰۲ را با تکیه‌بر دانش و قابلیت‌های حرفه‌ای و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود با موفقیت به پایان برد و توانست علی‌رغم ناملایمات و دشواری‌های موجود، به لطف و عنایت حضرت حق و همراهی و با تکیه‌بر دانش و تلاش بی‌دریغ مدیران، کارکنان خود در مسیر ارزش‌آفرینی برای ذی‌نفعان و خدمت‌رسانی به مردم و شکوفایی اقتصاد کشور و سربلندی میهن گام‌های مؤثری بردارد. ازاین‌رو بر خود لازم می‌دانم از تمامی همکارانم در بانک به‌ویژه اعضای محترم هیات مدیره، معاونان، مدیران، مشاوران، مدیران مناطق، مدیران ادارات ستادی و شعب و سایر کارکنان زحمتکش که باپشتکار و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خود، موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه‌جانبه بانک را فراهم کردند، تقدیر و تشکر نمایم.
بانک پارسیان بر اساس منویات مقام معظم رهبری به‌عنوان یکی از اهرم‌های مهم و در نقش یک پشتیبان خدوم در حمایت و رونق تولید در سال “مهار تورم، رونق تولید “برنامه‌های عملیاتی متنوعی را برای بارورسازی سیاست‌های کلان مبتنی بر رونق تولید در دستور کار خود داشت و در این راستا اقدامات ارزنده‌ای انجام داد.
سیاست‌های بانک پارسیان در راستای توسعه کشور از طریق رونق تولید، رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار هدف‌گذاری شده است. بر این اساس این بانک هم‌راستا باسیاست‌های دولت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر حمایت از توسعه پایدار و نیز توسعه فعالیت‌های اجتماعی توانست در زمینه اشتغال و رونق تولید به‌ویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار گام‌های بزرگی بردارد.
پویایی، ماندگاری، اعتبار و جایگاه این بانک در زمره بانک‌های مهم و معتبر شبکه بانکی، مرهون حمایت‌ها و همراهی‌های صادقانه مشتریان ارجمندی است که همواره با نظرات، پیشنهادها و مطالبات سازنده، یاری‌رسان این مجموعه در بهبود فرایند خدمت‌رسانی بوده‌اند.
دستاوردهای بانک پارسیان طی سال اخیر در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در اجرای پروژه های توسعه ای و زیربنایی کشور، بازگرداندن منابع و وصول مطالبات و فروش املاک و دارایی‌های مازاد قابل‌توجه و نویدبخش نتایج روشن‌تری است. نظر به دریافت مجوزهای لازم مراجع نظارتی و با اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود کیفیت کفایت سرمایه و ساختار مالی بانک و نظر به حمایت بیش‌ازپیش سهامداران عزیز، سال آینده فصلی نو از بانک پارسیان آغاز می شود.
ضمن طلب موفقیت و سربلندی شما عزیزان و آرزوی تندرستی و شادکامی برای یکایک خانواده‌های محترم پارسیانی، اطمینان دارد که مسیر تعالی، رشد و توسعه بانک باوجود شما به‌خوبی طی خواهد شد.
به نمایندگی از هیات مدیره قدردان و سپاسگزار همه همراهی ها و حمایت های صادقانه تک تک همکاران، سهامداران و مشتریان ارجمند بانک پارسیان هستم.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا