بانکبانک و بیمه

تداوم موفقیت های بانک کارآفرین در سال۱۴۰۳

مسعود شریفات عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در پیام نوروزی خود به ذکر موفقیت های سال۱۴۰۲ بانک کارآفرین اشاره کرد و آرزومند موفقیت های بیشتر در سال ۱۴۰۳ شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، در پیام نوروزی دکتر مسعود شریفات عضوهیات مدیره بانک کارآفرین می خوانیم:

نوروز بمانید که ایام شمایید
آغاز شمایید و سرانجام شمایید
آن صبح نخستین بهاری که ز شادی
می آورد از چلچه پیغام، شمایید
آن دشت طراوت زده آن جنگل هشیار
آن گنبد گردننده ی آرام شمایید
خورشید گر از بام فلک عشق فشاند

با درود و احترام عمیق ؛
حمد و سپاس بی کران خداوند منان را که بار دیگر فرصت دیدار بهار را، با هزاران نقش و نگار به ما ارزانی داشت. آفریدگار مهربان در سایه سار الطاف بی انتهایش شمیم حیات بخش ماه مهمانی خدا را با طراوت بهاری گره بست، تا کام جان بندگان خویش را با عطر دل انگیز معنویت و شکوفایی شیریت تر کند.
در سال ۱۴۰۲ بانک کارآفرین در سایه تلاش و همدلی همه کارکنان عزتمند، شرافتمند و سخاوتمندش مسیر رشد و تعالی را به نیکویی و استواری در پیش گرفت و با امید به آینده ای روشن افق هایی تازه از نوآوری و شکوفایی را به نظاره نشست و به نگاه پر مهر مشتریان؛ سهامداران و ذی نفعان ش عرضه کرد.
این جانب در جایگاه عضوی کوچک از خانواده بزرگ بانک کارآفرین فرا رسیدن بهار طبیعت و همزمانی عید باستانی نوروز با ماه مهمانی خدا را بر یکایک همکاران، مشتریان، سهامداران و ذی نفعان عزیز تبریک و شادباش می گویم و سالی سرشار از عظمت، تندرستی، موفقیت و سرافرازی برای همه شما گرامیان از خداوند بهار آفرین خواستارم.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا