بانک و بیمهطلا و ارز

اطلاع به موقع از نوسان نرخ ارز با ربات نرخ آنلاین

اطلاع به موقع از نوسانات نرخ در بازار ارز،‌ طلا و بورس همواره یکی از بزرگترین دغدغه های فعالان بازار و سرمایه گذاران بوده است چرا که کلید موفقیت و برنده شدن در این بازی، دسترسی به اطلاعات دقیق و به موقع است.

قابلیت هشدار نوسان در ربات تلگرامی نرخ آنلاین این موضوع را هدف قرار داده و به کاربران خود، امکان تنظیم آستانه نوسان بر روی آیتم مورد علاقه خود را می دهد. پس از اعمال تنظیمات مورد نظرکاربر ، این ربات بمانند یک دستیار شخصی دقیق نوسانات تنظیم شده را با هشدارهای لحظه ای و به شکل خودکار به اطلاع کاربر می رساند و کاربر میتواند با فراغ بال به فعالیت های روزمره خود بپردازد.

نرخ آنلاین یکی دیگر از سرویس های هوشمند شرکت ویرافون بوده که در سال ۱۳۹۳  در بستر پیامک و پس از آن در آذرماه ۱۳۹۶ با توجه به استقبال قابل توجه کاربران،‌ در بستر تلگرام ارایه شده است. مهم ترین ویژگی این ربات حداکثر امکان شخصی سازی برای کاربر است.

از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این ربات تلگرامی در نسخه ۱.۱.۲ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجمیع دسترسی به نرخ های لحظه ای بازار در یک ابزار

شخصی سازی آیتم های مورد علاقه و ایجاد دیده بان

تنظیم هشدار نوسان روی هر یک از آیتم های دیده بان

 نمودار و روند قیمت ارز، طلا و سهام

معرفی صرافی ارائه دهنده بهترین نرخ لحظه ای ارز

تحلیل های تخصصی از شرایط بازار

نرخ آنلاین جهت جلب اطمینان کاربران حرفه ای، تا انتهای زمستان ۹۶ به مدت زمان یک هفته برای هر کاربر بطور رایگان از طریق آدرس https://t.me/nerkhonlinebot?start=economyNews خدمات رسانی می کند.

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا