امور زیربناییراه و ساختمان

در نقطه حسن‌آباد خودروهای متوقف شده آزادسازی نشده‌اند/گاردریل‌ها را برداشته‌ایم/برنامه ما مسدود ماندن اتوبان تهران – قم است

معاون سازمان راهداری با بیان اینکه خودروهای متوقف شده در مسیر قم به تهران تخلیه شدند، گفت: در حال حاضر هیچ خودرویی در محور قم به تهران متوقف نیست و ترافیک برطرف شده است.

عبدالهاشم حسن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه اتوبان تهران – قم در سمت قم به تهران پاکسازی شده است، گفت: در حال حاضر هیچ خودرویی در محور قم به تهران متوقف نیست و ترافیک برطرف شده است.

وی ادامه داد: در نقطه حسن‌آباد در مسیر تهران – قم هنوز خودروهای متوقف شده آزادسازی نشده‌اند و تیم راهداری در تلاش است که خودروها را جابجا کند.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه گاردریل این محور را برداشته‌ایم تا عملیات جابجایی خودروها سریع‌تر انجام شود، ‌گفت: در حال حاضر از اتوبان تهران – قم و بالعکس مسدود است تا خودرویی وارد این اتوبان نشود.

حسن‌نیا تاکید کرد: اولویت ما این است که تمام خودروها جابه‌جا شود تا سرنشینان این خودروها شب دیگری را در این ترافیک نمانند.

وی ادامه داد: برنامه ما این است که پس از تخلیه اتوبان تهران – قم این مسیر همچنان مسدود بماند تا یک روز بعد از آن پاکسازی‌های مورد نیاز انجام شود. البته این برنامه احتیاطی است و اگر پس از تخلیه خودروها خطری وجود نداشته باشد مسیر مسدود نخواهد بود.

معاون سازمان راهداری با اشاره به کلیه مسیرها و محورهای شریانی و اصلی که مسدود هستند، گفت: این مسیرها را مسدود اعلام کردیم تا خودرویی وارد این محورها نشوند که احیانا خطر توقف در برف آنها را تهدید کند.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌کنم تا ظهر فردا (نهم بهمن ماه) تمام مسیرهای مسدودی بازگشایی شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا