امور زیربناییراه و ساختمان

اعلام محورهای مسدود/مردم ساعت‌های طولانی به دلیل لغزندگی جاده و کولاک در راه‌‌ها مانده‌اند

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با اعلام محورهای مسدود گفت: تردد در مسیر تهران- قم و تهران -کرج خودرو به خودرو انجام می‌شود، اما امکان مسافرپذیری در این مسیرها وجود ندارد.

همچنین بخوانید

سردار موسی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌ها وجاده‌های کشور گفت: محورهای قزوین_ زنجان، تهران_ قم، تهران _ساوه، قزوین _ رشت همچنان مسدود است.

او با اعلام بازگشایی محور هراز گفت: تردد خودروها در مسیر قم‌ – تهران، تهران_ قم، کرج _ تهران و تهران_ کرج خودرو به خودرو در حال باز شدن است. و امیدواریم وضعیت بهبود پیدا کند، اما این به معنی این نیست که ما در این محورها آماده پذیرش مسافران دیگر هستیم و همچنان از مسافران می‌خواهیم از تردد در این مسیر خودداری کنند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه مردم ساعت‌های طولانی به دلیل لغزندگی جاده و کولاک در راه‌‌ها مانده‌اند، گفت: نیروهای پلیس راه و عوامل راهداری در جاده‌ها و راه‌ها مشغول فعالیت هستند تا بتوانند محورها را برای تردد آماده کنند اما حتی اگر یخ‌زدگی سطح راه‌ها و جاده‌ها برطرف شود با وجود کولاک همچنان عبور و مرور در این مسیرها میسر نیست.

سردار امیری با تاکید براینکه تا امکان ایمن عبور و مرور در راه‌ها فراهم نشود، اجازه تردد داده نمی‌شود، گفت: ما ناچار هستیم شرایط را به حداقل قابل قبول برسانیم و اصراری برای بازگشایی مسیرها در شرایط ناایمن نداریم.

او با با بیان اینکه شرایط جوی باید برای بازگشایی معابر مساعد باشد، گفت: تا فردا شرایط جوی و کولاک در محورها وجود دارد و در برخی از محورها امکان سفر اصلا وجود ندارد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا