بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

افزایش ۱۵ درصدی سود هر سهم "رانفور"

شرکت خدمات انفورماتیک که معاملات آن در بازار اول بورس پیگیری می‌شود، سود هر سهم در ۳ ماه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال ۹۷ را معادل ۶۷۴ ریال اعلام کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، شرکت خدمات انفورماتیک با نماد “رانفور” با سرمایه ۲.۸۰۰.۰۰۰ میلیون ریالی و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده در دوره مالی ۳ ماه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال ۹۷ «سود (زیان) خالص هر سهم» را ۶۷۴ ریال اعلام کرد که با افزایش ۱۵ درصدی به نسبت دوره مشابه در سال قبل مواجه شده است.

افزایش ۱۵ درصدی درآمدهای عملیاتی “رانفور

بر اساس شفاف‌سازی “رانفور” «درآمدهای عملیاتی» این شرکت بر اساس صورت سود و زیان در دوره یادشده معادل ۳.۶۱۷.۱۵۲  میلیون ریال درج‌شده که به نسبت دوره مشابه در ۳ ماه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال ۹۶ افزایش ۱۵ درصدی را تجربه کرده است. همچنین «سود (زیان) عملیاتی» شرکت خدمات انفورماتیک در ۳ ماه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال ۹۷ برابر با ۳.۰۱۵.۵۵۱ میلیون ریال درج‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی را ثبت کرده است.

افزایش ۱۵ درصدی «سود (زیان) خالص» شرکت خدمات انفورماتیک

بر پایه این گزارش، «سود (زیان) ناخالص» این شرکت در دوره یادشده معادل  ۲.۲۲۵.۱۶۸میلیون ریال اعلام‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۲۲درصدی همراه شده است. درحالی‌که «سود (زیان) خالص» شرکت خدمات انفورماتیک در سه ماه منتهی به ۳۱ خردادماه سال ۹۷ معادل ۱.۸۸۶.۳۷۱ میلیون ریال اعلام‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۱۵ درصدی را رقم‌ زده است.

افزایش ۳۲ درصدی «سود (زیان) انباشته‌ پایان‌ دوره» “رانفور“‘

همچنین بر اساس اطلاعات مالی ۳ ماه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال ۹۷ صورت سود و زیان “رانفور”، «سود (زیان) انباشته ابتدای دورهِ»  معادل ۱۴.۹۷۱.۷۰۹ میلیون ریال درج‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال ۹۶ با افزایش ۳۸ درصدی مواجه شده است. همچنین «سود (زیان) انباشته‌ پایان‌ دوره» در دوره یادشده معادل ۱۱.۲۵۸.۰۸۰ میلیون ریال اعلام‌شده است که به نسبت ۳ ماه منتهی به ۳۱ خردادماه سال ۹۶ افزایش ۳۲ را درصدی را تجربه کرده است.

افزایش ۳۲ درصدی «سود قابل تخصیص» شرکت خدمات انفورماتیک

افزون بر این، «سود قابل تخصیص» شرکت خدمات انفورماتیک بر اساس صورت‌های حسابرسی نشده سه ماه منتهی به ۳۱ خردادماه  سال ۹۷ معادل ۱۱.۲۵۸.۰۸۰ میلیون ریال برآورده شده که به نسبت دوره مشابه در سال ۹۶ با افزایش ۳۲ درصدی مواجه شده است.

اطلاعات ترازنامه “رانفور

افزایش ۶۳۸ درصدی موجودی نقد شرکت خدمات انفورماتیک

همچنین بر اساس اطلاعات ۳ ماه منتهی به ۳۱ خردادماه سال ۹۷ ترازنامه شرکت خدمات انفورماتیک با نماد “رانفور” که با سرمایه ۲.۸۰۰.۰۰۰میلیون ریال در بازار اول بورس فعال است. «موجودی نقد» را بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده به میزان  ۲.۴۸۸.۴۳۷ میلیون ریال اعلام کرده که این رقم به نسبت ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ با افزایش ۶۳۸ درصدی همراه بوده است.

افزون بر این، بر اساس صورت‌های مالی “رانفور” «جمع دارایی‌های جاری» این شرکت در دوره مذکور معادل ۱۸.۷۱۶.۷۳۸ میلیون ریال است که به نسبت پایان سال ۹۶ با افزایش ۱۷ درصدی روبرو بوده است.

افزایش ۱ درصدی دارایی‌های ثابت مشهود “رانفور

صورت‌های مالی این شرکت بیانگر این است که «دارایی‌های نامشهود» در ۳ منتهی به ۳۱ خردادماه سال ۹۷ معادل ۱۶۴.۹۸۲  میلیون ریال است که به نسبت پایان سال ۹۶ با افزایش ۷ درصدی مواجه شده است. همچنین «دارایی‌های ثابت مشهود» با افزایش ۱ درصدی به نسبت ۱۲ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ در این دوره به ۴.۵۸۱.۸۵۴ میلیون ریال رسیده است. بر اساس این گزارش، «جمع دارایی‌های» شرکت خدمات انفورماتیک در دوره مذکور برابر با ۲۵.۷۲۹.۸۴۸  میلیون ریال است که به نسبت پایان سال گذشته با افزایش ۹ درصدی مواجه شده است.

بدهی‌ها

بر اساس اطلاعات درج‌شده در صورت‌های مالی ۳ ماه منتهی به ۳۱ خردادماه سال ۹۷ «جمع بدهی‌های جاری» این شرکت معادل ۱۰.۶۶۳.۱۴۲ میلیون ریال که با افزایش ۱۱۹درصدی به نسبت ۱۲ ماه سال ۹۶ همراه بوده است. همچنین «جمع بدهی‌های» شرکت خدمات انفورماتیک به نسبت پایان سال گذشته با افزایش ۱۰۸ درصدی در ۳ ماه منتهی به ۳۱ خردادماه سال ۹۷ به ۱۱.۳۹۱.۷۶۸  میلیون ریال رسید.

سرمایه شرکت

افزون بر این، در این دوره مالی مذکور سرمایه شرکت خدمات انفورماتیک بدون تغییر برابر ۲.۸۰۰.۰۰۰ میلیون ریال ثبت‌شده است. همچنین «اندوخته قانونی» این شرکت در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ نیز بدون تغییر به نسبت پایان سال گذشته معادل ۲۸۰.۰۰۰ میلیون ریال در اطلاعات مالی این شرکت موجود است.

بر اساس این گزارش، «جمع حقوق صاحبان سهام» شرکت خدمات انفورماتیک در ۳ ماه منتهی به ۳۱ خردادماه سال ۹۷ معادل  ۱۴.۳۳۸.۰۸۰ میلیون ریال است که به نسبت پایان سال مالی گذشته باکاهش ۲۱ درصدی مواجه شده است.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا