صنعتصنعت، معدن، تجارت

تولید بخاری هوشمند هرمتیک در ایران

مدیرعامل شرکت سپهر الکتریک از تولید بخاری هوشمند هرمتیک در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، داود بدلی در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: سپهر الکتریک نخستین تولید کننده این بخاری هوشمند در کشور است.

وی ادامه داد: بخاری هوشمند هرمتیک دارای مزایایی مختلفی همچون تامین اکسیژن از فضای بیرون ساختمان، امکان نصب بر روی دیوار، افزایش بازده کل به بیش از ۸۵ درصد، کم مصرف (گرید انرژی A)، صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۵۰ درصد، مجهز به فن اگزوز، مجهز به جرقه زن هوشمند، مجهز به دو فن الکتریکی جهت گردش هوای مناسب در محیط، بسته بودن کامل محفظه احتراق و خروج کامل گازهای حاصل از احتراق به خارج از ساختمان توسط دودکش دوجداره مخصوص است.

مدیرعامل شرکت سپهر الکتریک گفت: این شرکت به منظور تولید انواع لوازم خانگی در شهر صنعتی البرز قزوین احداث شده است.

وی افزود: در حال حاضر انواع محصولات از قبیل کولرآبی، بخاری گازی، آبگرمکن های مخزنی گازی و برقی، انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و اجاق گاز صفحه ای در این مجموعه تولید می شود.

بدلی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: کشور امروز در یک وضعیت حساس و ویژه ای قرار دارد و این موضوع از نظر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: تمامی تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان با مشکلات عدیده ای از قبیل تحریم ها، محدودیت های بین المللی، دشواری تهیه مواد اولیه و بسیاری موارد دیگر مواجه هستند.

این فعال صنعتی افزود: افرادی که عرق به وطن، تولید ملی و همینطور مدعی کارآفرینی در جامعه هستند باید در شرایط سخت هنری از خود نشان دهند.

وی یادآورشد: کشور در شرایط سخت تحریمی با کمبود های زیادی مواجه است بنابراین بصورت مضاعف در تمامی حوزه ها باید کار و تلاش صورت گیرد.

برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی «الهام مصطفوی وحمیده سلطانی» با هدف معرفی، ترویج، و تبلیغ کالای ایرانی، تولید داخلی و حمایت ازتولید کنندگان داخلی و مقابله با مصرف بی رویه کالای خارجی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا