بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

از محصول رایانش ابری مدیریت شده داروگ در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی شد

کارگاه ارائه محصول رایانش ابری مدیریت شده توسط شرکت افزارپرداز رمیس و مسعود مقیمی، مدیر فناوری پیشرفت شرکت داروگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، به گفته مقیمی این محصول توانسته است هزینه سنگینی را که سازمان‌ها برای افزایش کیفیت تقبل می‌کنند، کاهش دهد؛ از این رو این سرویس می‌تواند با صرف هزینه کمتر و کیفیت بالا ارزش افزوده مناسبی را برای سازمان‌ها فراهم کند.

او در ادامه با اشاره به اینکه حجم جرایم سایبری رو به افزایش است، گفت: «یک مجموعه حرفه‌ای که تجربه امنیتی در انواع پروژه‌ها را دارد می‌تواند به کاهش این جرایم کمک کند. امروزه دنیا برای انتخاب امنیت  به سراغ پارتنر رفته است. داروگ این پارتنر امنیت را در شرکت رمیس فراهم کرده‌است.»

همچنین بخوانید

او همچنین ضمن بیان کاهش ریسک و کیفیت این محصول گفت: «این مجموعه تخصصی که بیش از  یک دهه تجربه مشابه در سازمان‌های مختلف را کسب کرده، می‌تواند در زمینه کیفیت، خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی ارائه دهد.»

مقیمی سرویس‌هایی که قرار است با محصول داروگ ارائه شود را برشمرد و گفت: «هدف این سرویس‌ها فراهم کردن دسترسی آسان، کیفیت و امنیت بالا است و می‌تواند خدماتی را به شرکت‌های توسعه دهنده موبایل از طریق برون‌سپاری ارائه دهد.»

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا