امور زیربناییتعاون و اشتغال

ارائه تسهیلات ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی به صنایع خانگی

جانشین مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما از طریق تعاملات با بانکها و وزارت کار تسهیلاتی را بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان به واحدهای خانگی پرداخت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  کریم پور در گفتگو با رادیو اقتصاد بیان داشت: بسیج سازندگی در قالب گروه های جهادی و در عرصه های عمرانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی محرومیت زدایی می کند.

جانشین مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: ما در بخش عمرانی تا به الان بیش از ۷۸۰ پروژه را در سطح استان و در زمینه های ساخت مدارس، مساجد، خانه های عالم، خانه های بهداشت، کتابخانه ها، حسینیه و آبرسانی و کشاورزی به متراژ ۱۰ هزار متر مربع اجرایی کرده ایم.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به اقدامات سازمان بسیج سازندگی استان در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: ما بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ کارگاه را شامل طرح های پرورش مرغ بومی، زنبور عسل، پرورش قارچ و شترمرغ، بوقلمون، ماهی و محصولات گلخانه ای و باغات انگور راه اندازی کردیم.

کریم پور اضافه کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی چندین نمایشگاه را در سطح استان برگزار می کنیم. علاوه بر این ۷ هزار نفر در قالب اردوهای دانش آموزی به زیباسازی و مرمت بهسازی مدارس می پردازند. ۹۶۰ نفردر قالب گروه جهادی پزشکی شامل متخصص، عمومی و دندانپزشکی خدمات رایگان و متنوعی را به مناطق محروم و کم برخوردار استان ارائه می کنند.

جانشین مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: ۱۳۴ هزار و ۹۵۱ نفر در قالب گروه های جهادی یک روزه، سه روزه، هفت روزه و ده روزه در مناطق محروم و کم برخوردار استان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دامپزشکی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، علمی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی خدماتی را ارائه می کنند.

کریم پور همچنین با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در بخش صنایع تبدیلی مطرح کرد: ما در حال حاضر در حوزه تولید لیموی عمانی، کشمش آفتابی، سرکه سیب، ترشی و روغن گیری زیتون، فرآورده های شیر از جمله کشک طعم دار فعالیت می کنیم.

وی در خاتمه یادآور شد: ما از طریق تعاملات با بانک ها و وزارت کار و تعاون اجتماعی تسهیلاتی را بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان به واحدهای خانگی پرداخت می کنیم. علاوه براین، شرکت هایی را که با رکود مواجه هستند به بانک توسعه تعاون معرفی می کنیم.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا