صنعت، معدن، تجارت

عدم درج نرخ شیرینی در واحد های صنفی تخلف است

 

رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: درج نکردن نرخ شیرینی ها برروی محصولات در واحد های صنفی تخلف محسوب و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی بهره مند رئیس اتحادیه قنادان تهران در گفتگو با برنامه روز از نو گفت: طی ابلاغ اتحادیه قنادان، کلیه واحد های صنفی موظفند بر روی محصولات خود نرخ مصوب اتحادیه را درج نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گزارش بازرسان، به سازمان تعزیرات معرفی می شوند.

وی درادامه در خصوص قیمت های شب عید افزود: برای روزهای پایانی سال افزایش قیمت در شیرینی نخواهیم داشت و هرگونه افزایش قیمت تخلف است. وی افزود: علیرغم افزایش قیمت مواد اولیه، با تخصیص شکر دولتی به قنادان، افزایش نرخ نداشتیم.

رئیس اتحادیه قنادان تهران در اعلام قیمت انواع شیرینی در قنادی های درجه یک گفت: قیمت هر کیلو شیرینی تر ۲۶ هزارتومان، شیرینی زبان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی پاییونی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی برنجی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی دانمارکی ۲۱ هزار تومان و کیک یزدی ۱۵ هزار تومان می باشد .

وی در ادامه افزود: قیمت شیرینی ها در واحد های درجه دو ۲ هزار تومان کمتر از نرخ های واحد های درجه یک می باشد.

وی در پایان تاکید کرد که هموطنان برای جلوگیری از هرگونه بیماری و رعایت بهداشت صرفا از واحد های تحت نظارت اتحادیه مبادرت به خرید نمایند .

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا