صنعت، معدن، تجارت

لزوم ایجادپیوستگی در حلقه های زنجیره تولید

یک کارشناس اقتصادی برضرورت ایجادپیوستگی در حلقه های زنجیره تولید در کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حسین کنعانی مقدم در برنامه «شب بهاری» رادیو اقتصاد با محوریت تبیین شعار سال یعنی «رونق تولید» افزود: زنجیره تولید را باید به سمتی برد که ضمن ایجاد پیوستگی بین عناصر تولید و فراهم کردن خدمات مناسب برای ملت ایران بتوان کشور را به یک رونق اقتصادی رساند.

وی همچنین اظهارداشت: نتیجه رونق تولید به یقین رونق اقتصادی خواهد بود که همه آحاد مردم ومسئولان در این ساختار شریک هستند.

این کارشناس اقتصادی گفت: اکنون در زنجیره تولید حلقه های خلاء های زیادی وجود دارد که باعث می شود انرژی، منابع مالی، مدیریتی، نیروی انسانی و غیره در کشور به هدر رود.

وی در ادامه افزود: پیدا کردن این خلاء های اقتصادی در زنجیره تولید کار بسیار مهمی است که باید امسال به معنای واقعی مورد هدف گذاری قرار گیرد.

کنعانی مقدم لازمه دستیابی به رونق اقتصادی را پیوستگی زنجیره های تولید عنوان کرد و اظهارداشت: جهت گیری ها در سال پیشرو باید به این سمت و سو باشد.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: مقام معظم رهبری چند سالی که شعارهای سال را با محوریت مسائل اقتصادی انتخاب می کنند.

این کارشناس اقتصادی افزود: نامگذاری امسال نیز از سوی رهبر انقلاب همانند سال های قبل مربوط به مباحث اقتصادی است.

وی ادامه داد: «رونق تولید» نقشه راهی که مقام معظم رهبری برای سال پیشروی کشور تبیین فرمودند از اینرو ضرورت دارد با توجه به اهمیت موضوع همه برای تحقق اهداف شعار سال پای کار باشند و در این مسیر تلاش کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا