بورسفرابورس

نخستین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال ۹۸

فردا انجام می شود؛

 

شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد نخستین شرکتی است که در سال ۱۳۹۸ در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود و فردا ۳۱ اردیبهشت‌ماه شاهد عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس خواهیم بود.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  نشست خبری ویژه شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد صبح امروز در فرابورس ایران برگزار شد.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد  گفت: شرکت زشریف در سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر ظرفیت این مجموعه ۴۵۰۰ رأس دام مولد و ۹۰۰۰ هزار رأس گله است. همچنین جمعیت دامی این شرکت ۳۵۰۰ رأس دام مولد و ۷۰۰۰ رأس گله است که این ارقام نشان‌دهنده نزدیک‌شدن به ظرفیت مجموعه‌ است.

عبدالامیر باروتکوب افزود: مجموعه زشریف علاوه بر دامپروری و تولید شیر در استان قزوین، کارخانه‌ای در یکی از شهرک‌های صنعتی استان قم دارد که علاوه بر تولید، محصولات را فرآوری و به بازار عرضه می‌کند.

مدیر ارتباطات فرابورس ایران هم در این مراسم، ضمن تبریک هفته ارتباطات به اصحاب رسانه، در خصوص عرضه اولیه شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد گفت:شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد که در گروه زراعت و خدمات وابسته قرار دارد، شهریورماه ۱۳۹۷ پذیرش و در اسفندماه همین سال با نماد “زشریف” در بازار دوم فرابورس درج شد.

مبینا بنی‌اسدی افزود: فردا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۵۲ میلیون سهم زشریف معادل ۱۰ درصد از سهام این شرکت برای نخستین بار عرضه اولیه می‌شود.

حداکثر سهام قابل خریداری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی ۲۵۰ سهم در نظر گرفته شده است و متقاضیان می‌توانند سفارش‌های خود را در بازه قیمتی ۴۱۰ تا ۴۲۰ تومان ثبت کنند.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا