بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب و پروژه‌های این بانک در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در جریان سفر به استان کرمانشاه که با هدف رسیدگی به امور مربوط به زلزله زدگان و بررسی عملکرد شعب در اجرای بند خ تبصره ۳۳ و بند ل تبصره ۱۶ در حمایت از خسارت دیدگان انجام داد، از روند پیشرفت پروژه احداث مجموعه ورزشی چند منظوره مهر بانک کشاورزی در سرپل ذهاب بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، خدارحمی روز شنبه اول تیرماه در سفر به استان کرمانشاه و درپی بازدید از شعب ماهیدشت و سرپل ذهاب، از روند احداث مجموعه ورزشی چند منظوره مهر بانک کشاورزی که با حمایت مالی ۳۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی در سرپل ذهاب درحال احداث است بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود نسبت به احداث یک مجموعه بزرگ ورزشی چند منظوره برای مردم زلزله زده سرپل ذهاب اقدام کرده که درحال حاضر ۶۰ درصد این پروژه به انجام رسیده است و به زودی تکمیل و برای استفاده عموم بازگشایی می شود.

شایان ذکر است خدارحمی که باهدف رسیدگی به مسائل مربوط به کارکنان و مشتریان زلزله زده استان کرمانشاه  و بررسی اجرای بند خ تبصره ۳۳ و بند ل تبصره ۱۶ در حمایت از خسارت دیدگان ابه این استان سفر کرده است ، پس از حضور در  شعب ماهیدشت و سرپل ذهاب و گفت و گوی صمیمانه با مشتریان و کارکنان و بازدید از مجموعه ورزشی چند منظوره مهر بانک کشاورزی، برای بازدید از شعب قصر شیرین و دالاهو به سمت مناطق مرزی ایران و عراق رهسپار شد.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعبه ماهیدشت کرمانشاه

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر به استان کرمانشاه که با استقبال مهندس هوشنگ بازوند استاندار این استان همراه بود، از شعبه ماهیدشت بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعبه ماهیدشت کرمانشاه

 مدیرعامل بانک کشاورزی در این دیدار ضمن بررسی عملکرد شعبه ماهیدشت در مورد اجرای بند خ تبصره ۳۳ و بند ل تبصره ۱۶ در حمایت از کسانی که در بخش تولید دچار خسارت و مواجهه با ریسک مالی شده اند و نتوانسته اند ادای دین کنند، از کارکنان خواست در مسیر حمایت حداکثری از رونق تولید کشاورزی با سعه صدر، همدلی و صمیمیت به مشکلات و مطالبات مشتریان به ویژه زلزله زدگان رسیدگی کنند.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعبه سرپل ذهاب کرمانشاه

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سفر به استان کرمانشاه و پس از بازدید از شعبه ماهیدشت ، در شعبه سرپل ذهاب حضور یافت و با کارکنان و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعبه سرپل ذهاب کرمانشاه

مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از شعبه سرپل ذهاب در فضایی صمیمی با مشتریان و کشاورزان دیدار و به مشکلات آن ها در زمینه حساب حامی گندم ، روند واریز وجوه گندم و استمهال بدهی ها در اجرای بند خ تبصره ۳۳ و بند ل تبصره ۱۶ رسیدگی کرد.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعبه مرزی قصرشیرین و شعبه دالاهو در استان کرمانشاه

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سفر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و پس از بازدید از شعب ماهیدشت و سرپل ذهاب ، در شعبه مرزی قصر شیرین و شعبه دالاهو حضور یافت و با کارکنان و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.

خدارحمی  پس از حضور در شعب ماهیدشت و سرپل ذهاب و بازدید از روند احداث مجموعه ورزشی مهر در شهرستان سرپل، از شعبه مرزی قصر شیرین که موفق به تحقق ۲۸۰ درصد برنامه عملکردی خود شده است و شعبه دالاهو بازدید و در فضایی صمیمانه با همکاران و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعبه مرزی قصرشیرین و شعبه دالاهو در استان کرمانشاه

بر اساس این گزارش، در بازدید خدارحمی از شعب قصرشیرین و دالاهو، مشتریان این شعب از اقدامات و عملکرد بانک کشاورزی ابراز رضایت و قدردانی کردند.

این گزارش می افزاید: مدیرعامل بانک کشاورزی در این بازدید ها در فضایی صمیمی با مشتریان و کشاورزان دیدار و به مشکلات آن ها در زمینه روند واریز وجوه گندم و استمهال بدهی ها در اجرای بند خ تبصره ۳۳ و بند ل تبصره ۱۶ رسیدگی کرد.

شایان ذکر است خدارحمی همچنین به بررسی عملکرد این شعب در زمینه پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان، وضعیت منابع و کشاورزی منطقه پرداخت و از کارکنان خواست در مسیر حمایت حداکثری از رونق تولید کشاورزی، ضمن رسیدگی به مشکلات و مطالبات مشتریان به ویژه زلزله زدگان ، از ظرفیت های بانکداری الکترونیک به ویژه پایانه های فروش در تسهیل خدمت رسانی استفاده کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا